U standard ASME B16.9 hè un standard emessu da a Società Americana di Ingegneri Meccanici (ASME) intitulatu "Factory-Made Wrought Steel".Raccordi per saldatura di testa". Stu standard specifica i requisiti per e dimensioni, i metudi di fabricazione, i materiali è l'ispezioni di raccordi di forma standard saldati è senza saldatura in acciaio per cunnette è cunvertisce a direzzione è a dimensione dipipiin sistemi di tubazioni.
Introduce ancu u cuntenutu principale è e caratteristiche di u standard ASME B16.9:
Scopu di l'applicazione:
U standard ASME B16.9 hè applicabile à i raccordi di tubi di forma standard saldati è senza saldatura in acciaio, cumprese gomiti, riduttori, tubi di uguale diametru, flange, tees, croci, etc., per cunnette è cunvertisce a direzzione è a dimensione di i tubi.
A norma specifica a gamma di diametru nominali di sti raccordi, da 1/2 inch (DN15) à 48 inch (DN1200), è u spessore nominale da SCH 5S à SCH XXS.
A saldatura a testa pò esse un prucessu automatizatu o manuale utilizatu per unisce pezzi di metallo. I raccordi di saldatura di testa forgiati sò generalmente abbastanza sèmplice; sò cuncepiti in modu chì ponu esse saldati direttamente à un altru fitting. In ogni casu, cun questu in mente, anu da esse sviluppatu à un certu standard per ch'elli ponu esse adattati bè à altri accessori.
Metudu di fabricazione:
Stu standard specifica i metudi di fabricazione di raccordi di forma standard saldati è senza saldatura in acciaio.
Per i raccordi saldati, i prucessi di fabricazione includenu furmazioni à friddu, furmazioni calde, saldatura, etc.;
Per i raccordi di tubi senza saldatura, u prucessu di fabricazione hè di solitu per mezu di laminazione a caldo, trafilatura a freddo o punzonazione a freddo.
Requisiti di materiale:
U standard specifica i requisiti di materiale per i raccordi di pipa, chì copre l'acciaio di carbone, l'acciaio inossidabile, l'acciaio in lega, etc. U materiale di i raccordi di pipa deve risponde à a cumpusizioni chimica, a prestazione meccanica è i requisiti di pruprietà fisiche specificati in u standard.
Ispezione è prova:
UStandard ASME B16.9richiede diverse ispezioni è teste nantu à i raccordi di tubi pruduciuti per assicurà chì a so qualità è prestazione risponde à i requisiti specificati in u standard.
Queste ispezioni è teste includenu l'ispezione dimensionale, l'ispezione visuale, l'analisi di a cumpusizioni chimica, a prova di prestazione meccanica, etc.
U standard ASME B16.9 furnisce una riferenza impurtante per u disignu è a custruzzione di u sistema di pipeline. Assicura chì a dimensione, a fabricazione è u materiale di i raccordi di pipe risponde à i requisiti di l'ingegneria per assicurà a sicurezza è l'affidabilità di u sistema di pipeline. Quandu s'utilice è selezziunate raccordi di tubi, u standard ASME B16.9 deve esse seguitu per assicurà u funziunamentu normale di u sistema di tubazioni.
Tempu di post: Jul-27-2023