A diffarenza trà i giunti di trasferimentu di forza di una è doppia flangia

Avemu tutti familiarizati è spessu vedegiunti di espansioneèsmontà i giuntiutilizatu in l'equipaggiu in pipelines.

Articuli di trasmissione di putenza à una sola flangiaègiunti di trasmissione di putenza doppia flangesò dui forme di stallazione cumuni di junzioni di trasmissione di putenza.

Ci sò parechje similitudini trà sti dui, è ci sò differenzi significati trà e articulazioni di trasmissione di putenza à flange unica è doppia flange.

A similitudine trà i dui hè chì e junzioni di putenza à flange unica è doppia flange sò aduprate per cunnette dui pipelines.

A principal diferenza si trova in u metudu di cunnessione è a forza.

1. U junciu di trasmissione di putenza unica flange hà solu una piastra di flange è hè bolted à u pipeline attraversu a piastra di flange.Di solitu, hè adattatu solu per pipelines cù pressioni o diametri più chjuchi, postu chì a capacità portante di i giunti di trasferimentu di carica à una sola flangia hè relativamente bassa.

2. U doppiu flange cumpusizioni di trasmissione di putenza hè custituita da dui platti flange è un conu di metallu in u mità.I dui platti di flange sò stretti cù bulloni è cumpressi cù coni metallici per ottene una cunnessione stretta.A causa di a prisenza di coni metallici, a capacità portante di i giunti di trasmissione di energia à doppia flange hè più forte, facendu adattati per alcuni pipeline d'alta pressione è di grande diametru.

In generale, i giunti di trasmissione di energia à doppia flange anu una capacità portante più elevata è cunnessioni più forti, mentre chì i giunti di trasmissione di energia à flange unica sò adattati per alcuni pipeline di bassa pressione di diametru più chjucu.

In più, avemu dinù intruduce i vantaghji è disadvantages di dui tipi di joint trasferimentu forza.

Singulu Flange Force Transmission Joint Dismantling Joint

Vantaggi:

1. Easy stallazione, struttura sèmplice, è pisu ligera.

2. Adatta per i sistemi di trasmissione di energia sottu alta pressione è cundizioni di vibrazione alta.

3. L'unione di trasmissione di una sola flange hà una bona prestazione di sigillatura è una longa vita di serviziu.

4. U prezzu hè relativamente bassu.

Svantaghji:

1. Capacità di carica limitata, adattatu per a putenza di trasmissione più chjuca.

2. L'affidabilità hè relativamente bassu perchè ci hè solu un puntu di flange, chì ùn pò micca guarantiscia cumplettamente a sicurità di u sistema di trasmissione di energia.

Acciaio Doppiu Flange Forza di articulazione di smantellamentu amovibile

Vantaggi:

1. Capacità portante più forte, adattatu per i sistemi di trasmissione d'alta putenza.

2. U joint di trasmissione di putenza doppia flange hà una struttura compacta, chì pò assicurà a stabilità è a sicurità di u sistema di trasmissione di energia.

3. Capable di resistà temperatures è pressioni di u funziunamentu più altu, adattatu per e cundizioni di travagliu più cumplessi.

Svantaghji:

1. A stallazione hè abbastanza cumplicata è abbisogna dui cunnessione flange.

2.Compared to ghjunti di trasmissione di putenza unica flange, u prezzu di articulazioni di trasmissione di putenza flange doppia hè relativamente più altu.

Per riassuntu, l'unione di trasferimentu di forza unica flange è a unione di trasferimentu di forza doppia flange anu i so vantaghji è svantaghji in u prucessu di usu, è l'usu specificu deve esse sceltu secondu a dumanda attuale.


Tempu di post: 01-06-2023