Circa l'introduzione di flange di tipu RTJ

A flange RTJ si riferisce à una flange di superficia di sigillatura trapezoidale cù una scanalatura RTJ, chì hè pienamente chjamata Flange Joint Type Ring.A causa di a so eccellenti prestazioni di sigillatura è a capacità di pressu, hè spessu usata per cunnessione di pipeline in ambienti duri cum'è alta pressione è alta temperatura.

A diferenza più significativa trà flange RTJ èflange ordinariuhè chì usanu guarnizioni di sigillatura annular, chì ponu ottene funzioni di fissazione è di sigillatura più affidabili.Stu tipu di gasket hè di solitu fattu di azzaru è hà una bona resistenza à l'alta temperatura è a curruzzione, per quessa pò sustene pressioni è temperatures più altu.

Standard internaziunale cumuni
ANSI B16.5
ASME B16.47
BS 3293

Disposizione di flange cumuni

Flange di collu di saldaturaFlangia ceca
Tipi di materiale cumuni

Acciaio inossidabile, Acciaio carbone

Taglie cumuni, mudelli è livelli di pressione
Dimensioni: e dimensioni cumuni varianu da 1/2 inch à 120 inch (DN15 à DN3000)
Divisu in forme circulari è ottagonali secondu e so forme trasversali
Livellu di pressione: in generale capace di sustene un livellu di pressione di 150LB à 2500LB

Installazione:
Chiavi torque speciali sò deve esse aduprate per a stallazione per assicurà chì a forza di serramentu risponde à i requisiti standard.
Prima di l'installazione, tutte e parti di cunnessione, in particulare i solchi è e superfici di guarnizioni, devenu esse pulite per assicurà a prestazione di sigillatura.
Duranti u prucessu di stallazione, i bulloni deve esse stretti gradualmente è uniformemente per evità un serramentu eccessiva o looseness locale, chì pò influenzà l'effettu di sigillatura.
In riassuntu, i flange RTJ anu un valore d'applicazione impurtante in ambienti duri cum'è l'alta pressione, l'alta temperatura è a corrosione, ma l'installazione è u mantenimentu necessitanu una attenzione particulari à i requisiti pertinenti per assicurà a so correttezza è affidabilità.

Scopu di l'applicazione
I flange RTJ sò tipicamente usati in ambienti cù alta pressione, alta temperatura, corrosione è usura, cum'è u sviluppu marinu, oleodutti, petrolchimichi, aerospaziale, energia nucleare è altre industrii.


Tempu di post: Apr-18-2023