Vantaghji di Slip On Hubbed Flange per Usu Industriale.

Slip a mozzu nantu à a flangiahè un tipu di flange, chì hè largamente utilizatu in l'industria meccanica è hè stata elogiata da l'utilizatori.Questu articulu vi darà una introduzione dettagliata à alcuni vantaghji di u collu di u collu nantu à a brida di saldatura in applicazioni industriali per a vostra selezzione è riferimentu:

1. Cum'è u hubbed slip on flange hà un picculu collu cortu più cà uflange di piastra per saldatura,chì hè cumunimenti canusciutu comu lu piastra flange, a rigidità di u flange hè assai migliuratu, tantu si pò esse appiicata à i pipi cun rating di prissioni supiriuri.

2. U flange di saldatura piatta di u collu pò esse usatu cù più tipi di superfici di sigillatura chì u flange di saldatura piattu.In u pipeline cù una valutazione di pressione più altu, a faccia cuncava è cunvexa o a faccia di mortasa pò esse usata per sigillare.

3. U flange di saldatura piatta di u collu hè generalmente utilizatu in pipelines di pressa bassa o media, chì hè un tipu megliu di saldatura.Questu hè chì u pipeline è a flange sò relativamente verticali è faciule d'inserisce, è u pipeline ùn hè micca faciule d'inclinà.

4. U flange di saldatura piatta di u collu ùn solu risparmia spaziu è pesu, ma assicura ancu chì l'articulazione ùn fughjerà micca è hà una bona prestazione di sigillatura.U mutivu per chì a dimensione di a flange hè ridutta hè chì u diametru di u sigellu hè ridutta, chì riducerà a seccione di a superficia di sigillatura.

Slip a mozzu nantu à a flangia                        flange di piastra per saldatura

(Slip On Flange)                                                                     (flange di piastra per a saldatura)

L'usu di slip di collu nantu à a flangia di saldatura hè relativamente largu, è u scopu di l'usu hè determinatu secondu e diverse caratteristiche.A maiò parte di elli sò aduprati quandu e cundizioni mediu sò relativamente miti, cum'è l'aria compressa non purificata a bassa pressione è l'acqua circulante à bassa pressione.U so vantaghju hè chì u prezzu hè relativamente prezzu.

 

A flange di saldatura piatta à u collu hè applicabile à a gamma di pressione nominali, chì hè generalmente utilizata per a cunnessione di tubi d'acciaio 0,6 - 4,0MPa.A superficia di sigillatura di a flange di saldatura piatta di u collu pò esse fatta in trè tippi: tippu liscia, tippu cunvessu cuncavu è tippu groove tenon.U flange di saldatura di u collu lisu hè largamente utilizatu, è l'altri dui tipi di flange di saldatura di u collu sò ancu cumuni in usu.I flange à collu includenu parechji tipi è mudelli.In paragone, flange di collu di saldaturasò usati per a saldatura in testa di flange è tubi.Sò principarmenti usati in a tecnulugia di saldatura, cù e caratteristiche di boni usu è prestazioni.Hanu una struttura raghjone, una grande forza è rigidità, ponu sopra à alta temperatura è pressione alta, curvatura ripetuta è fluttuazioni di temperatura, è anu un rendimentu di sigillatura affidabile.U so intervallu di pressione nominali hè generalmente 1-25MPa.

Inoltre, a saldatura trà a flange di saldatura di u collu è a bocca appartene à a saldatura di Classe B, mentre chì a saldatura trà a flange di saldatura di u collu è a bocca appartene à a saldatura di Classe C.A prova non distruttiva dopu a saldatura hè sfarente trà elli.


Tempu di Postu: Dec-08-2022