Prucessu d'Assemblea di Joint di Dilatazione di Gomma Flangiata

Quandu a temperatura di travagliu di l'acciaio di carbone hè menu di -2 ℃, è quandu a temperatura di travagliu di l'azzaru di carbone hè menu di 0 ℃, ùn hè micca adattatu per utilizà l'equipaggiu meccanicu per punching and shearing.I platti d'acciaio grossi chì causanu cracke dopu à u tagliu di filu deve esse sottumessi à u trattamentu termale immediatamente dopu a saldatura, altrimenti u trattamentu termale post deve esse realizatu.U trattamentu termicu post-saldatura di l'unione di espansione di gomma flangiata deve esse realizatu in cunfurmità cù i requisiti di DL/T752, ma per u trattamentu termale di grande post-saldatura, a temperatura di cuntrollu di temperatura deve esse 2 ℃ ~ 3 ℃ più bassu di u mediu è bassu. a temperatura di i materiali originali da i dui lati è a deposizione di saldatura.

U giuntu di espansione di gomma di tippu di flange deve esse stallatu secondu i seguenti passi:
1. Preparazione: Pulite a flange è a superficia di sigillatura in i dui lati di u pipeline, è verificate s'ellu i flange, i bulloni è i gaskets sò intactu è senza danni.
2. Installazione di flange: allineate a flange di l'articulazione di espansione di gomma cù a flange in i dui lati di u pipeline, passa u bullone à traversu uflangepirtusu, è applicà lubricant apprupriatu nant'à u nut flange.
3. Aghjustate l'articulazione di espansione: dopu a fissazione di a flange, aghjustate a direzzione è a pusizione di l'articulazione di espansione di gomma per mantene in un statu naturali è evità una tensione eccessiva o compressione.
4. L'ancora fissu: Se un flange d'ancora hè necessariu, u bastone d'ancora deve esse cunnessu à u flange è ancoratu à a terra o bracket per i dispusitivi fissi cum'è i platti d'ancora.
5. Bulloni stretti: stringhje i bulloni alternativamente da i dui estremità finu à chì tutti i bulloni sò stretti in modu uniformu è moderatu per assicurà a sigillatura è u rendiment di cunnessione trà a flange è l'espansione di gomma.
6. Inspection: infine, verificate s'ellu tuttu u prucessu di stallazione ncontra i bisogni, è cunfirmà s'ellu ujoint di espansionehè stallatu bè

U materiale è a stallazione di l'articulazione di espansione di gomma flangiata indicanu una certa deviazione, cusì pò esse aghjustatu secondu e specificazioni di a stallazione attuale durante a stallazione è u mantenimentu, è a forza motrice radiale pò esse trasmessa à tutti i software di u sistema di pipeline durante l'operazione.Questu ùn solu migliurà l'efficienza di u travagliu, ma hà ancu un certu effettu protettivu nantu à l'equipaggiu meccanicu di pipeline cum'è pompe è valvole.
Istruzzioni di stallazione perjoint di espansione di gomma flange.Quandu a temperatura cambia, u pipeline pò espansione è cuntrate liberamente in u mità di l'interfaccia.Quandu a fundazione affonda, u pipeline pò tilt è assicurà chì ùn ci hè micca fuga in u sealing, è dopu avè u scopu di compensazione automatica.

U giuntu di espansione di gomma di limite di flange unica hè adattatu per cunnette cù flange è saldatura cù pipeline.Durante a stallazione, aghjustate a lunghezza di l'assemblea trà i dui lati di a merceria è a pipeline o a flange, stringe i bulloni di ancoraggio di a tappa di a valvola simmetricamente à l'angolo superiore, è poi aghjustate i dadi in modu chì u pipeline pò espansione è cuntrate liberamente in u pianu. gamma di retraction è retraction, chjude a quantità di espansione è cuntrazione, è u pipeline pò operare in modu affidabile.U giuntu di espansione di gomma limitante di flange hè adattatu per cunnette i dui lati di a flangia.Durante a stallazione, aghjustate a lunghezza di cunnessione di i dui lati di a merce, stringe i bulloni di u bonnet uniformemente à l'angolo superiore, è poi aghjustate a noce di posizionamentu, in modu chì u pipeline pò esse allargatu è allargatu à vuluntà, è a lunghezza di e duie estremità di u dispusitivu di espansione pò esse aghjustatu.U giuntu di espansione di gomma hè adattatu per cunnette i dui lati cù a pipeline senza saldatura elettrica, cù una struttura raghjone, una bona prestazione di sigillatura, è una installazione rapida è còmuda.

L'unione di espansione di gomma di limitu di flange unica hà un certu effettu offset multidirezionale in l'operazione di pipeline, è ghjoca un rolu vitale in a compensazione di espansione per a depressione di a superficia è u mumentu di curvatura per via di l'espansione termica in l'operazione di pipeline.Dunque, l'articulazione di espansione di gomma pò riduce a forza di spinta di upiastra ciecain u funziunamentu di pipeline, è hà certu mantenimentu per u pipeline, in particulare per a stallazione è u mantenimentu di u pipeline.L'unione di espansione di gomma limitante di u flange unica deve esse equipatu cù l'equipaggiu di posizionamentu nantu à a basa di e caratteristiche originali di u joint di espansione di gomma, è deve esse chjusu cù noci in u locu cù una grande quantità di espansione.U pipeline pò esse allargatu arbitrariamente in a gamma di estensione permessa, è una volta supera a so estensione più grande, pò assicurà u funziunamentu affidabile di u pipeline, soprattuttu in pipeline cù vibrazione o certa inclinazione è anguli di rotazione.


Postu tempu: Apr-23-2023