Breve introduzione di i soffietti in acciaio inox

Inossidabilesoffiuhè una cunnessione di pipa utilizata per trasmette gas, liquidu, vapore è altri media, è hè carattarizatu da una bona bendability, resistenza à a corrosione, resistenza à alta temperatura, è una forte capacità di pressu.U seguitu hè l'introduzione di u produttu, u mudellu di dimensione, a valutazione di pressione, u scopu di l'applicazione è u prucessu di fabricazione di soffietti in acciaio inox.

Descrizzione di u produttu:
A pipa corrugata in acciaio inox hè fatta di striscia d'acciaio inossidabile attraversu un prucessu speciale, è a so forma hè ondulata.I soffietti d'acciaio inossidabile anu una bona flessibilità è capacità di supportu di pressione, è ponu resiste à l'erosione di alta temperatura, alta pressione è media corrosive.U soffiu d'acciaio inossidabile cumuni sò 304 soffiu in acciaio inox è 316soffietto in acciaio inox.

Taglia mudellu:
A dimensione è u mudellu di u soffiu in acciaio inox pò esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente.U diametru internu cumuni hè DN6mm à DN600mm, u diametru esternu hè di 8mm à 630mm, a lunghezza hè generalmente da 1m à 6m, è u grossu hè 0.15mm à 1.5mm.

Livellu di pressione:
A valutazione di pressione di i soffietti in acciaio inox pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti.U livellu di pressione cumuna hè 0.6MPa à 6.4MPa.

Scopu di l'applicazione:
I soffietti in acciaio inossidabile sò adattati per diversi campi, cum'è l'industria chimica, u petroliu, l'energia elettrica, a machina, a custruzione navale, a fabbricazione di carta, l'alimentariu, a medicina è altre industrie.U soffiu d'acciaio inossidabile pò esse usatu per trasmette alta temperatura, alta pressione, media corrosive, liquidu è gasu.

Artigianalità:
U prucessu di fabricazione di soffietti in acciaio inox include generalmente i seguenti passi: taglio di strisce d'acciaio inossidabile, laminazione, saldatura, pulizia, prova di pressione, etc. Durante u prucessu di produzzione, hè necessariu di assicurà a qualità di a saldatura è a stabilità di u corrugated. forma per assicurà a vita di serviziu è a sicurità di u soffiu in acciaio inox.

Inoltre, assai persone cunfundenu u soffiu è u compensatore.Pudete riferite à questus'articulu "Distinzione trà soffietti è compensatori"


Tempu di post: 21-mar-2023