Pruduttu generale di raccordi di saldatura di testa

Un raccordu di pipa hè definitu cum'è una parte aduprata in un sistema di piping, per cambià a direzzione, ramificazione o per cambià di diametru di pipa, è chì hè meccanicamente unita à u sistema.Ci sò parechji tipi di raccordi è sò listessi in tutte e dimensioni è scheduli cum'è a pipa.

I raccordi sò divisi in trè gruppi:

Raccordi di saldatura di testa chì e so dimensioni, tolleranze dimensionali ecc. sò definite in i standard ASME B16.9.I raccordi ligeri resistenti à a corrosione sò fatti à MSS SP43.
I raccordi Socket Weld Class 3000, 6000, 9000 sò definiti in i standard ASME B16.11.
I raccordi filettati, viti Classi 2000, 3000, 6000 sò definiti in i standard ASME B16.11.

Applicazioni di i raccordi di saldatura di testa

Un sistema di tubazioni chì utilizanu raccordi di saldatura di testa hà assai vantaghji inerenti rispetto à altre forme.

Saldatura di un raccordu à a pipa significa chì hè permanentemente a prova di fuga;
A struttura metallica cuntinuu formata trà pipa è fitting aghjunghje forza à u sistema;
A superficia interna liscia è i cambiamenti di direzzione graduali riducenu a perdita di pressione è a turbulenza è minimizzanu l'azzione di corrosione è erosione;
Un sistema di saldatura usa un minimu spaziu.
Raccordi per tubi in acciaio inossidabile è in acciaio inossidabile à saldatura di testa

I raccordi di tubi Buttweld sò custituiti da un raghju longuu coddu, cuncentricuriduttore, riduttori eccentrici èteesetc. Butt saldatura azzaru inossidabile è azzaru di carboniu fittings sò una parte impurtante di u sistema di piping industriale à cambià a direzzione, branch off o à meccanically unisce equipaggiu à u sistema.I raccordi Buttweld sò venduti in dimensioni nominali di tubi cù un schedariu di tubu specificatu.E dimensioni è e tolleranze di i raccordi BW sò definite da u standard ASME B16.9.

I raccordi per tubi saldati a testa, cum'è l'acciaio carboniu è l'acciaio inossidabile, offrenu assai vantaghji cumparati à i raccordi filettati è saldati. I più tardi sò dispunibili solu finu à a dimensione nominale di 4 inch, mentre chì i raccordi di saldatura di testa sò dispunibili in dimensioni da ½ "à 72".Certi di i benefici di i raccordi di saldatura sò;

A cunnessione saldata offre una cunnessione più robusta
A struttura metallica cuntinuu aghjusta a forza di u sistema di piping
Raccordi di saldatura di testa cù scheduli di tubi currispondenti, offre un flussu senza saldatura in u tubu.Una saldatura a piena penetrazione è un LR 90 Elbow, Reducer, Reducer Concentric ecc. adattatu bè offre una transizione graduale via un raccordu di tubu saldatu.
Tutti i raccordi di tubi di saldatura sò estremità bisellate secondu u standard ASME B16.25.Questu aiuta à creà una saldatura à penetrazione completa senza alcuna preparazione extra necessaria per u raccordu di saldatura di testa.

I raccordi per tubi di saldatura a testa sò più cumunimenti dispunibili in acciaio carboniu, acciaio inox, lega di nichel, aluminiu è materiale à altu rendiment.I raccordi di tubi d'acciaio di carboniu à saldatura di testa à altu rendiment sò dispunibuli in A234-WPB, A234-WPC, A420-WPL6, Y-52, Y-60, Y-65, Y-70.Tutti i raccordi di tubi WPL6 sò ricotti è sò compatibili NACE MR0157 è NACE MR0103.


Tempu di Postu: Feb-16-2023