Classificazione di i giunti di espansione

Classificazione per struttura.

1. Unicu tipu cumuni di espansione cumuni

(1) Articulazione di espansione ordinaria di tipu unicu cù tirante: aduprata per assorbe u spostamentu laterale è u muvimentu assiale in u tirante.A funzione hè chì a tira di tira pò assorbe a spinta generata da a pressione, ma a durata effettiva di u soffiu hè chjuca, chì pò solu assorbe un picculu spostamentu laterale.

(2) Articulazione di espansione ordinaria di tipu unicu senza tirante: usata per assorbe u spostamentu assiale.A spinta generata da a pressione ùn pò micca esse assorbita.

2. Doppiu cumuni di espansione universale

(1) Doppiu giuntu di espansione universale cù tirante: utilizatu per assorbe u spostamentu laterale è u muvimentu assiale in u tirante.A più longa hè a lunghezza trà i dui gruppi di ripples, u più spustamentu laterale serà assorbutu, ma a tensione cresce ancu in cunseguenza.A causa di a limitazione di rigidità, a barra di pull ùn pò esse troppu longa.

(2) Cumposta di espansione quadrata cumpostu cù una tensione curta: usata per assorbe u spustamentu laterale è u muvimentu assiale.Siccomu ùn ci hè micca un limitu di tira di tira, a lunghezza trà dui gruppi di soffiate pò esse assai longa, perchè pò assorbe un grande spostamentu laterale è u muvimentu assiale.In ogni casu, a spinta generata da a pressione deve esse supportata da u supportu fissu principale.

3. Unicu tipu di catena di espansione joint

(1) Giunti di espansione di catene unica planari: cumunimenti usati in tubi in forma di L, n-shaped è planari 2-shaped, più di dui junzioni di espansione di catena unica sò disposti per assorbire u spostamentu laterale è u spostamentu assiale, è a spinta generata da a pressione. hè assorbita da a catena.

(2) A unione di espansione universale di a catena unica pò assorbe u spustamentu angulare in ogni direzzione.Hè di solitu cumminatu cù una unione di espansione di una catena unica per un tubu solidu in forma di z, chì hè grossu è voluminoso.

4. Retest u joint di espansione di a catena

(1) L'unione di espansione di a catena composta di aereo hè aduprata per i tubi in forma di L è piani di 2 per assorbe u spostamentu laterale.A piastra di pull hè più rigida cà a barra di tira longa di u tipu universale cumpostu.Una piastra di pull più longa pò esse usata per assorbe più spostamenti laterali è spostamenti assiali.U so svantaghju hè chì pò assorbe solu u spustamentu di u pianu.

(2) Articulazione di espansione di a catena cumposta universale pò assorbe u spustamentu in ogni direzzione per via di l'applicazione di blocchi di pin in a catena.Hè comunmente utilizatu per i tubi in forma di z di elevazione.

Classificazione per usu.

1. Axial expansion joint

Un giuntu di espansione utilizatu per assorbe u spostamentu assiale.Ci sò principarmenti dui tipi di giunti di espansione ordinariu unichi senza tiranti ègiunti di dilatazione assiali.Sutta l'azzione di a pressione di a manu esterna, a stabilità di a colonna di l'articulazione di espansione hè megliu cà quella sottu a pressione interna.In ogni casu, a struttura di l'articulazione di espansione assiale sottu pressione esterna hè più cumplessa.Una volta, l'articulazione di espansione assiale sottu pressione esterna hè aduprata solu quandu ci sò parechji numeri d'onda necessarii è a inestabilità di a colonna si farà sottu pressione interna.

2. Transverse displacement joint expansion

Un giuntu di espansione utilizatu per assorbe u spostamentu trasversale.Ci sò principarmenti multiplici di espansione universale, ghjunti di espansione ordinariu cù tiranti, è di espansione di catene multiple.

3. Angular displacement joint expansion

Un giuntu di espansione utilizatu per assorbe u spostamentu angulare.Hè principalmente un joint di espansione di a catena.Dui o più sò spessu usati inseme per assorbe u spustamentu laterale.

4. Pressure balanced expansion joint

Pò equilibrà a spinta generata da a pressione, è hè aduprata in situazioni induve una grande spinta ùn hè micca permessa.I tippi principali sò articulazione di espansione equilibrata di pressione di u coddu, articulazione di espansione di pressione di tubu dritta è articulazione di espansione equilibrata di pressione di bypass.

5. Articulazione di espansione alta temperatura

In generale, u soffiu, u cumpunente principalu di l'articulazione di espansione, opera sottu un altu stress, è u materiale di u soffiu hè propensu à creep à alta temperatura, chì riduce assai a vita di fatigue.Per quessa, quandu a temperatura media hè più altu ch'è a temperatura di scorrimentu di u materiale di pipa ondulata, u metudu di l'insulazione di u calore deve esse usatu, cum'è l'articulazione di espansione di l'altufurnu o u metudu di rinfrescamentu à vapore, cum'è l'articulazione di espansione, per riduce. a temperatura di u muru di u materiale di pipa corrugated è fà u travagliu di pipa corrugated à una temperatura sicura.


Tempu di Postu: Dec-22-2022