A giunta di espansione di gomma cumuna hà caratteristiche di classificazione di materiale è prestazioni

I materiali principali digiunto di espansione di gommasò: gel di silice, gomma nitrile, neoprene,gomma EPDM, gomma naturale, gomma fluoru è altre gomma.

E proprietà fisiche sò carattarizati da a resistenza à l'oliu, l'acidu, l'alkali, l'abrasione, a temperatura alta è bassa.
1. Gomma naturale:

I giunti di gomma sintetica anu una alta elasticità, una alta forza di allungamentu, una bona resistenza à l'usura è a resistenza à a seca, è ponu esse aduprati à temperature chì varianu da -60 ℃ à + 80 ℃.U mediu pò esse acqua è gasu.
2. Gomma butilica:

ghjunti di gomma resistenti à l'usura sò aduprati in pipelines di polvera è sistemi di sabbia.U giuntu di gomma resistente à l'usura è resistente à a corrosione hè un joint di gomma prufessiunale apposta per i sistemi di desulfurizazione.Havi una bona resistenza à l'usura, resistenza à l'acidu è à l'alkali, resistenza à a corrosione, è pò cumpensà in modu efficace l'espansione assiale, l'espansione radiale, u spustamentu angulare è altre funzioni di pipelines di desulfurization.
3. Gomma chloroprene (CR):

Articulazione di gomma resistente à l'acqua di mare, chì hà una eccellente resistenza à l'ossigenu è à l'ozonu, per quessa, a so resistenza à l'anziane hè particularmente bona.Gamma di temperatura operativa: circa -45 ℃ à + 100 ℃, cù l'acqua di mare cum'è u mediu principale.
4. Gomma nitrile (NBR):

Articulazione di gomma resistente à l'oliu.A caratteristica hè una bona resistenza à a benzina.Gamma di temperatura di funziunamentu: circa -30 ℃ à + 100 ℃.U pruduttu currispundenti hè: joint di gomma resistente à l'oliu, cù l'acqua d'acqua cum'è u mediu.
5. Ethylene propylene diene monomer (EPDM):

I giunti di gomma resistenti à l'acidu è l'alkali sò cumunimenti usati, carattarizati da a resistenza à l'acidu è l'alkali, cù una gamma di temperatura di circa -30 ℃ à + 150 ℃.Pruduttu currispundente: unione di gomma resistente à l'acidu è à l'alkali, u mediu hè a fossa.

Gomma di gomma fluoru (FPM) a gomma di gomma resistente à alta temperatura hè un elastomeru di u sistema di produzzione agricula furmatu da a copolimerizazione di monomeri chì cuntenenu fluoru.A so caratteristica hè a resistenza à a temperatura alta finu à 300 ℃.

Classificazione è caratteristiche di prestazione

In quantu à l'usu, ci sò trè tippi di gomma EPDM (principalmente necessaria per a resistenza à l'acqua, a resistenza à u vapore d'acqua è a resistenza à l'invecchiamento), gomma naturale (principalmente utilizata per a gomma chì necessita solu elasticità), gomma butilica (gomma chì richiede una bona prestazione di sigillatura). ), gomma nitrile (gomma chì esige resistenza à l'oliu), è silicone (gomma di qualità alimentaria);
A gomma di sigillatura hè largamente usata in industrii cum'è antistaticu, ignifugu, elettronicu, chimicu, farmaceuticu è alimentari.

I materiali di i giunti di gomma sò divisi in diversi tipi basati nantu à u mediu utilizatu, cum'è gomma chloroprene, gomma butilica, gomma fluorurata, gomma EPDM è gomma naturale.I giunti di gomma flessibili sò largamente usati in diverse cunnessione di pipeline, cù caratteristiche di prestazione di assorbimentu di scossa, riduzzione di rumore è compensazione di spostamentu.

A funzione di i giunti di gomma varieghja secondu u materiale utilizatu.A differenziazione di u rendiment include ancu gomma fluorurata speciale è gomma di silicone, chì anu resistenza à l'usura, resistenza à a pressione è resistenza à alta temperatura.Hà a resistenza à l'oliu, a resistenza à l'acidu è l'alkali, a resistenza à u friddu è à u calore, a resistenza à l'anziane, etc. In termini di persunalizazione, a gomma pò esse fatta in vari tipi di espansione di gomma.


Tempu di post: Apr-27-2023