Metudu di stallazione curretta di a gomma di espansione

L'articulazione di espansione di gomma pò espansione è cuntrazione assiale in un certu intervallu, è pò ancu superà l'offset causatu da a cunnessione di tubi in diverse direzzione assiali in un certu angolo, chì hè cunvenutu per a stallazione è u disassemblamentu di i tubi di valvula.Ci hè una introduzione dettagliata à u metudu di stallazione curretta di a giunta di espansione di gomma à flange unica.

1. Prima di stallà u joint di espansione di gomma, allentate i bulloni di u piattu di pressione, stende l'espansione di gomma à a lunghezza di a stallazione, è poi stringhje i bulloni in diagonale.
2. U joint di espansione di gomma deve esse stallatu trà i dui brackets fissi nantu à a seccione dritta di u pipeline.Per assicurà l'espansione è a cuntrazione normale di l'articulazione di espansione di gomma è impediscenu di esse tiratu, deve esse furnite supporti di guida è tappi.
3. Quandu si stallanu un joint di espansione di gomma flange unicu cù una manica interna, a direzzione di a manica interna deve esse coherente cù a direzzione di u flussu di u mediu, è u pianu di rotazione di a cerniera di l'espansione di gomma di u tipu di cerniera deve esse coherente cù u spustamentu. pianu di rotazione.
4. Per i giunti di espansione di gomma di una sola flange chì deve esse "strettu à u friddu", i cumpunenti ausiliari utilizati per a pre-deformazione deve esse eliminati dopu chì u pipeline hè stallatu.
5. Hè strettamente pruibitu d'utilizà u metudu di deformazione di l'articulazione di espansione di gomma à flange unica per aghjustà a tolleranza di l'installazione di u pipeline, per ùn affettà a funzione normale di l'articulazione di espansione di gomma, riduce a vita di serviziu è aumenta a carica. di u sistema di pipeline, l'equipaggiu è i membri di sustegnu.
6. Tutti l'elementi mobili di l'aghjuntu di espansione di gomma ùn deve esse stuck by cumpunenti esterni o limità a so gamma di attività, è u muvimentu normale di ogni parte mobile deve esse assicurata.
7. Dopu à a stallazione di u sistema di piping, i cumpunenti di pusizioni ausiliarii gialli è i fasteners utilizati per a stallazione è u trasportu nantu à l'articulazione di espansione di gomma à una sola flangia deve esse eliminati u più prestu pussibule, è u dispusitivu di limitazione deve esse aghjustatu à a pusizione specificata secondu. à i requisiti di cuncepimentu, cusì chì u sistema di piping pò esse prutettu in l'ambiente.Allora ci sarà una capacità di compensazione abbastanza in e cundizioni.


Tempu di Postu: Aug-02-2022