Compensatore di tubi ondulati

Compensatore di pipa ondulata cunnisciutu ancu cum'è espansione di espansione è espansione joint, hè principalmente utilizatu per assicurà u funziunamentu di a pipeline.
Bellows compensator hè un dispusitivu flexibule, thin-walled, transversely corrugated cù funzione di espansione, chì hè cumpostu di soffitti di metallu è cumpunenti.U principiu di funziunamentu di u compensatore di soffiu hè principalmente di utilizà a so funzione di espansione elastica per cumpensà u spostamentu assiale, angulare, laterale è cumminatu di a pipeline per via di deformazione termica, deformazione meccanica è diverse vibrazioni meccaniche.E funzioni di compensazione includenu a resistenza à a pressione, a sigillatura, a resistenza à a corrosione, a resistenza à a temperatura, a resistenza à l'impattu, l'absorzione di scossa è a riduzione di u rumore, chì ponu riduce a deformazione di a pipeline è migliurà a vita di serviziu di u pipeline.

Principiu di travagliu
L'elementu elasticu principale di u compensatore corrugated hè u tubu corrugated in acciaio inox, chì hè utilizatu per cumpensà a direzzione axial, transversale è angulare di u pipeline secondu l'espansione è a curvatura di u tubu corrugated.A so funzione pò esse:
1. Cumpensà a deformazione termica assiale, trasversale è angulare di u tubu di absorption.
2. Assorbe a vibrazione di l'equipaggiu è riduce l'impattu di a vibrazione di l'equipaggiu nantu à a pipeline.
3. Assorbe a deformazione di pipeline causata da u terrimotu è u subsidenza di a terra.

U compensatore pò esse divisu in cumpensatore di soffiu unconstrained è compensatore di soffiu constrained secondu s'ellu pò assorbe a spinta di pressione (forza di piastra ceca) generata da a pressione media in u pipeline;Sicondu a forma di spustamentu di u soffiu, pò esse divisu in cumpensatore di tippu assiale, compensatore di tippu trasversale, compensatore di tipu angulare è compensatore di soffiu di tippu di equilibriu di pressione.

Cundizioni di usu
U compensatore di u soffiu di metallu hè cumpostu da u disignu, a fabricazione, a stallazione, a gestione di l'operazione è altri ligami.Dunque, a affidabilità deve esse cunsideratu ancu da questi aspetti.In più di a so efficienza di travagliu, u so mediu, a temperatura di u travagliu è l'ambiente esternu, è ancu a corrosione di stress, l'agente di trattamentu di l'acqua, etc., deve esse cunsideratu quandu selezziunate i materiali per u compensatore di pipa ondulata in a rete di fornitura di calore.
In cundizioni normali, i materiali di tubi ondulati duveranu risponde à e seguenti cundizioni:
(1) Altu limitu elasticu, forza di trazione è forza di fatigue per assicurà u travagliu di u soffiu.
(2) Una bona plasticità per facilità a furmazione è a trasfurmazioni di tubi corrugati, è attraversu u prucessu sussegwente per ottene abbastanza durezza è forza.
(3) Bona resistenza à a corrosione per risponde à e diverse esigenze di l'ambiente di travagliu di i tubi ondulati.
(4) Un bonu rendimentu di saldatura per risponde à i requisiti di u prucessu di saldatura per pruduce tubi corrugati.Per a rete di tubi di calore di trinchera, quandu u compensatore di pipa ondulata hè immersa in tubi bassi, piova o acque reflue accidentali, i materiali più resistenti à a corrosione chè u ferru duveranu esse cunsideratu, cum'è a lega di nichel, alta lega di nichel, etc.

Installazione
1. U mudellu, a specificazione è a cunfigurazione di u pipeline di u compensatore deve esse verificatu prima di a stallazione, chì deve risponde à i requisiti di u disignu.
2. Per u compensatore cù a manica interna, deve esse nutatu chì a direzzione di a manica interna deve esse coherente cù a direzzione di u flussu mediu, è u pianu di rotazione di a cerniera di u compensatore di tipu di cerniera deve esse coherente cù u pianu di rotazione di spustamentu.
3. Per u compensatore chì esige "strettu friddu", i cumpunenti ausiliari utilizati per a predeformazione ùn deve esse eliminati finu à chì u pipeline hè stallatu.
4. Hè pruibitu di aghjustà a stallazione fora di a tolleranza di u pipeline per mezu di deformazione di u compensatore ondulatu, per ùn avè micca affettatu a funzione normale di u compensatore, riduce a vita di serviziu è aumenta a carica di u sistema di pipeline, l'equipaggiu. è i membri di sustegnu.
5. Durante a stallazione, slag di saldatura ùn hè micca permessu di splash nantu à a superficia di u casu d'onda, è u casu d'onda ùn hè micca permessu di soffre di altri danni meccanichi.
6. Dopu chì u sistema di pipa hè stallatu, i cumpunenti di pusizioni ausiliarii gialli è i fasteners utilizati per a stallazione è u trasportu nantu à u compensatore corrugated deve esse sguassatu u più prestu pussibule, è u dispusitivu di limitazione deve esse aghjustatu à a pusizioni specificata secondu i bisogni di u disignu. cusì chì u sistema di pipa hà una capacità di compensazione sufficiente in cundizioni ambientali.
7. Tutti l'elementi muvimenti di u compensatore ùn anu micca esse bluccati o ristretti da cumpunenti esterni, è l'operazione normale di tutte e parti in muvimentu deve esse assicurata.
8. Duranti a prova idrostatica, u rack di pipa fissu secundariu à a fine di a pipeline cù compensatore deve esse rinfurzata per impedisce chì a pipeline si move o gira.Per u compensatore è u so pipeline di cunnessione utilizatu per u gasu mediu, fate attenzione à s'ellu hè necessariu aghjunghje un supportu tempurale quandu si riempie l'acqua.U cuntenutu di 96 ioni di cloruru di a suluzione di pulizia aduprata per a prova idrostatica ùn deve micca più di 25 PPM.
9. Dopu à a prova idrostatica, l'acqua accumulata in u casu di l'onda deve esse drenata u più prestu pussibule è a superficia interna di u casu di l'onda deve esse secca.
10. U materiale d'insulazione in cuntattu cù u soffiu di u compensatore ùn deve esse chlorine free.

Occasioni di applicazione
1. U pipeline cù grande deformazione è pusizioni spaziale limitata.
2. Pipeline di diamitru grande cù grande deformazione è spustamentu è pressione di travagliu bassu.
3. Equipamentu chì deve esse limitatu per piglià carichi.
4. Pipes necessariu per assorbe o isolà vibrazioni meccaniche d'alta freccia.
5. Pipeline necessariu per assorbe u terremotu o u stabilimentu di fundazione.
6. U pipeline necessariu per assorbe a vibrazione à l'outlet di a pompa di pipeline.


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022