Differenza trà a superficia di sigillatura di a flange FF è a flange RF

Ci sò sette tippi di superfici di sigillatura di flange: faccia piena FF, faccia rialzata RF, faccia rialzata M, faccia concava FM, faccia di tenone T, faccia di groove G, è faccia di joint ring RJ.

Frà elli, u pianu pienu FF è cunvex RF sò largamente utilizati, cusì sò intrudutti è distinti in detail.

RF FF

FF piena faccia

L'altezza di a superficia di cuntattu di a flange piatta (FF) hè uguale à a linea di cunnessione di u boltflange.Una guarnizione full face, di solitu molle, hè usata trà duiflange piatte.

A superficia di sigillatura di a faccia piatta hè cumpletamente piatta, chì hè adattata per l'occasioni cù bassa pressione è mediu non tossicu.

1600864696161901

RF faccia alzata

I flange a faccia alzata (RF) sò facilmente identificati perchè a superficia di a guarnizione hè sopra à a linea bullonata di a flange.

A superficia di sigillatura di a faccia rialzata hè a più usata trà i sette tippi.I normi internaziunali, i sistemi europei è i normi domestici anu tutti l'altezza fissa.Tuttavia, in

Flanges standard americanu, deve esse nutatu chì l'altezza di l'alta pressione aumenterà l'altezza di a superficia di sealing.Ci hè ancu parechji tipi di gaskets.

Guarnizioni RF per flange facciale di sigillatura di faccia alzata includenu diverse guarnizioni piatte non metalliche è guarnizioni avvolte;Guarnizione avvolta in metallo, guarnizione spiralata (cumpresu l'anellu esterno o internu

anellu), ecc.

1600864696161901s

Differenza

A pressione diFlange full face FFhè generalmente chjuca, micca più di PN1.6MPa.L'area di cuntattu di sigillatura di a flange full face FF hè troppu grande, è ci sò troppu parte fora di a gamma di

superficia di sigillatura efficace.Hè inevitabbile chì a superficia di sealing ùn cuntatta micca bè, perchè l'effettu di sealing ùn hè micca bonu.L'area di cuntattu di a superficia di sigillatura di a flange di faccia alzata hè chjuca, ma hè

travaglia solu in a gamma di a superficia di sigillatura efficace, perchè l'effettu di sigillatura hè megliu cà quellu di flange full face.

 


Tempu di Postu: 05-Jan-2023