Differenze è Similitudini trà Flange Blind è Flange Slip On Plate

Slip on plate flangesèflange ciechisò dui tipi di flange utilizati in cunnessione di pipeline.

Flange di piastra, cunnisciuta ancu com'è flange di saldatura piatta o flange piatta, hè di solitu usata cum'è una estremità fissa in un latu di u pipeline.Sò cumposti da dui platti metallici circulari piatti, chì sò bullonati inseme è anu una guarnizione di sigillatura situata trà e duie flange per assicurà chì ùn ci hè micca fuga d'acqua o di gas à a cunnessione di a pipeline.Stu tipu di flange hè tipicamente utilizatu in applicazioni à bassa pressione o micca critiche.

Flange cecu, cunnisciutu ancu com'è flange cecu o flange in biancu, hè di solitu usatu in sistemi di pipeline induve un certu diametru deve esse chjusu o bluccatu.Hè u listessu cum'è l'altri tipi di flange, cù a stessa valutazione di pressione è dimensioni esterne, ma u so spaziu internu hè cumplettamente chjusu senza buchi.I flange cecchi sò generalmente usati per bluccà un certu diametru durante u travagliu di mantenimentu è di pulizia in sistemi di pipeline per impediscenu impurità è contaminanti di entre in u pipeline.

Ancu s'ellu sò dispusitivi cumuni di cunnessione di pipeline, ci sò e seguenti similitudini è differenze trà elli:

Similitudini:
1. Materiale: Flange di saldatura piatta di tipu di piastra è flange cecchi sò fatti di u listessu materiale, cum'è l'azzaru di carbone, l'acciaio inox, etc.
2. Metudu di stallazione: I metudi di stallazione di i dui flange sò simili, è i dui necessitanu di cunnetta à i pipelines o l'equipaggiu è l'usu di bulloni per a cunnessione.

Differenze è similitudini:
1. Forma d'apparizione: U flange flat hà una superficia di saldatura piatta circular, mentre chì u flange cecu hè una superficia plana cuperta nantu à u pipeline.
2. Funzione: A funzione di u flange di saldatura piatta di tipu di piastra hè di cunnette duie seccione di pipeline o di l'equipaggiu, mentre chì a funzione di flange cecu hè di chjude o bluccà una sezione di pipeline per impediscenu u flussu di liquidu o di gas.
3. Scenariu d'usu: I scenarii di usu di i dui tipi di flange sò ancu diffirenti.I flange di saldatura piatta di tipu di piastra sò generalmente adattati per pipelines o equipaghji chì necessitanu frequente disassemblamentu è assemblea, mentre chì i flange ciechi sò generalmente usati per pipelines o equipaghji chì necessitanu chjusu temporale o bloccu.
4. Metudu di stallazione: Ancu se i metudi di stallazione di i dui flange sò simili, i so scenarii d'utilizazione è e pusizioni di stallazione pò ancu varià.Per esempiu,Flange di saldatura piatte di tipu di piastrasò tipicamente usati per cunnette i dui estremità di una pipeline, mentri flange cecchi sò tipicamente usati per chjude una sezione di u pipeline.
5. Mark: Quandu sceglie, vi ponu dinù vede i marchi di dui tipi di flanges.A flange di saldatura piatta di u collu sò spessu disposti evidenti di i fori di viti, mentre chì i flange ciechi ùn anu micca generalmente layout di fori di viti.

In riassuntu, ancu s'è e flange di saldatura piatte è e flange ciechi sò dispusitivi di cunnessione di pipeline, e so forme, funzioni è scenarii d'usu sò sfarenti, per quessa, anu da esse scelti secondu i bisogni attuali.

 


Postu tempu: Apr-20-2023