Chì ci hè a diffarenza trà a flangia di saldatura di piastra è a flangia di scorrimentu Hubbed?

Slip On Plate Flanges: a superficia di sigillatura hè rialzata faccia, chì pò ièssiri usatu per media generale, occasioni media è bassu pressure.

Slip On Flanges: A superficia di sigillatura pò esse cunvessa, cuncava è scanalata.A forza di cuscinetti di pressione varieghja cù l'effettu di sigillatura.Hè di solitu usatu in occasioni media è altu prissioni, comu currussivu, assai tossica, inflammable è splusivi occasioni.

Flange di saldatura piatta di tipu di piastra s'assumiglia à un cumpunente simplice, ma pò esse largamente utilizatu in ogni campu.

Chì ghjè u so rolu ?

A flange di saldatura piatta di tipu di piastra hè generalmente chjamata computer tableta, è ancu chjamata flange di saldatura a volta.A cunnessione trà a flange di saldatura piatta è a pipeline hè di inserisce u pipeline in u filu internu di a piastra di flange à una pusizioni curretta, è dopu a saldatura.

A flange di saldatura piatta di tipu di piastra hè applicabile à u software di u sistema di pipeline cù un livellu di pressione di travagliu bassu è una bassa fluttuazione, vibrazione è fluttuazione di pressione di travagliu.I vantaghji di a flange di saldatura piatta dipendenu da u so allinamentu faciule durante a saldatura elettrica è a stallazione, è u so costu hè relativamente prezzu, per quessa hè largamente utilizatu.

Una bona caratteristica di a flange di saldatura piatta di piastra hè e so forte caratteristiche di sigillatura.Sealing features combing si riferisce à u risultatu chì ogni ughjettu hà un certu tipu di caratteristiche basatu annantu à certe cose, è poi liberate tali cose anu tali caratteristiche.
A struttura chjuca di flange di saldatura flat-type platu pò avè parti chjave, chì ponu esse fiducia.

A faccia rialzata di a flange di saldatura piatta pò esse fatta in trè tippi: tipu liscio, tipu cunvessu è cuncavu è tipu di tenone è groove;L'usu di una flange di saldatura liscia piatta hè grande.Hè soprattuttu utilizatu in situazioni induve u standard di materiale hè relativamente rilassatu, cum'è a compressione di l'aria non purificata di pressione di fondu è l'acqua di rinfrescante di pressione di fondu.U so vantaghju hè chì u prezzu hè più prezzu.
Piastra di flange d'acciaio saldata in testa: hè saldata cù piastra di flange è pipeline da saldatura di testa prufessiunale.A so struttura hè ragiunate, a so forza di compressione è a rigidità di curvatura sò grande, è pò sustene a pressione ultra-alta, a curvatura cuntinua è a fluttuazioni di a temperatura, è a so strettezza hè affidabile.A flange di saldatura di testa cù u gradu di libbra di 0.25 ~ 2.5CPa adopta una faccia rialzata cunvessa è cuncava.

Flange di saldatura piatta di piastra è flange di saldatura piatta di collu sò sfarenti in l'applicazione, cusì avemu bisognu di paragunà:
U flange di saldatura slip-on cù u collu hè impurtatu da l'oltremare, è hè principarmenti utilizatu per valvole di gas naturale, pipelines di gas naturale, etc. Perchè ci hè un collu cortu, pò migliurà a rigidità di curvatura di u flange è migliurà a capacità di porta.
A flange di saldatura piatta di tipu di piastra hè aduprata per i materiali generali.
A flange di saldatura piatta cù u collu hè adattatu per materiali inflammabili, corrosione, effetti tossichi è siti di rapportu d'aspettu.
Le facce alzate di flange di saldatura piatte in piastra sò tutte facce convesse (RF).I facci alzati di i flange di saldatura piatta di u collu ponu esse facci cunvessi, facci concavi cunvessi è facci di tenone è groove.
A struttura di i dui hè diversu, l'effettu di sigillatura attuale hè diversu, è a forza di compressione hè ancu diversa.


Tempu di Postu: 27-Sep-2022