Differenze trà Flange di collu di saldatura è Slip on flange.

1. Diversi tipi di saldatura:

Slip On Flanges: a saldatura à filetta hè aduprata per a saldatura trà u tubu flange è flange.

Flange di collu di saldatura: a saldatura di saldatura trà flange è tubu hè saldatura circunferencial.

2. Diversi materiali:

Slip On Flanges hè machinatu da una piastra d'acciaio ordinaria cù un spessore chì risponde à i requisiti.

Le flange di collu di saldatura sò soprattuttu machinate da acciaio forgiatu.

3. Differenti pressioni nominali:

Pressione nominale di Slip On Flanges: 0.6 - 4.0MPa

Pressione nominale di u collu di saldatura: 1-25MPa

4.Differenti strutture

Slip On Flanges: si riferisce à a flange chì estende i tubi d'acciaio, raccordi di pipa, etc. in a flange è cunnetta cù l'equipaggiu o i tubi per mezu di saldature di filetti.

Weld Neck Flanges: una flange cù u collu è una transizione di pipa, chì hè cunnessu cù a pipa per saldatura di testa.

5.Scope di applicazione:

Slip On Flanges: hè applicabile à a cunnessione di tubi d'acciaio cù una pressione nominale micca più di 2,5 MPa.A superficia di sigillatura di a flange pò esse fatta in trè tippi: tipu liscia, tipu cunvessu cuncavu è tipu mortasa.L'applicazione di flange liscia hè u più grande Hè principarmenti utilizatu in u casu di cundizioni mediu moderate, cum'è l'aria compressa non purificata di pressione bassa è l'acqua circulante di bassa pressione.

Weld Neck Flanges : hè aduprata per a saldatura di testa di flange è tubi.A so struttura hè ragiunate, a so forza è a rigidità sò grande, pò sustene a temperatura alta è l'alta pressione, a curvatura ripetuta è i fluttuazioni di a temperatura, è u so sigillu hè affidabile.A flange di saldatura di u collu cù una pressione nominale di 1.0 ~ 16.0MPa adopta una superficia di sigillatura cunvexa cuncava.

U flange di saldatura piatta pò esse cunnessu solu cù a pipa è ùn pò micca esse direttamente cunnessu cù a pipa di saldatura di testa;Flange di saldatura di testa pò generalmente esse direttamente cunnessi à tutti i raccordi di tubi di saldatura di testa (cumprese i codici, tees, tubi cù diametri diffirenti, etc.), è di sicuru, tubi.
A rigidità di a flange di saldatura di u collu hè più grande di quella di u flange di saldatura di u collu, è a forza di saldatura di u collu hè più altu ch'è quella di u flange di saldatura, per quessa, ùn hè micca faciule per fughje.
A brida di saldatura piatta di u collu è a flange di saldatura di collu di collu ùn ponu esse rimpiazzate à vuluntà.In quantu à a fabricazione, a flange di saldatura piatta di u collu (SO flange) hà una grande deformazione interna, un picculu pesu è un prezzu bassu.Inoltre, a flange di saldatura di u collu cù un diametru nominale più grande di 250 mm (WN hè l'abbreviazione di WELDINGCHECK) deve esse pruvatu, cusì u costu hè relativamente bassu.
A saldatura piatta cù u collu hè largamente usata in l'equipaggiu di petroliu impurtatu, simile à u standard americanu S0.I flange di saldatura di testa sò usati per i media altamente periculosi.
A flange di saldatura di testa si riferisce à u diametru di u tubu è u gruixu di u muru di l'estremità di cunnessione, chì hè u listessu cum'è a pipa per esse saldata, cum'è dui tubi sò saldati.
A flange di saldatura piatta hè una piattaforma cuncava, u so pirtusu internu hè un pocu più grande di u diametru esternu di a pipa, è a pipa hè inserita in a saldatura interna.
A saldatura piatta è a saldatura di testa si riferisce à i metudi di saldatura di cunnessione di flange è tubu.Quandu si salda a flange di saldatura piatta, una sola saldatura laterale hè necessaria, è ùn ci hè micca bisognu di saldare a cunnessione di pipa è flange.A saldatura è a stallazione di a flange di saldatura deve esse saldata da i dui lati di a flange.Per quessa, a flange di saldatura piatta hè generalmente usata per i tubi di bassa pressione è di pressione media, è a flange di saldatura di testa hè aduprata per a cunnessione di tubi di pressione media è alta.A flange di saldatura di testa hè generalmente almenu PN2.5 MPa, aduprate a saldatura di testa per riduce a cuncentrazione di stress.In generale, a flange di saldatura di testa hè ancu chjamata flange di collu altu cù flange di collu.Dunque, u costu di a stallazione, u costu di u travagliu è u costu di materiale ausiliari di a brida di saldatura sò elevati, perchè ci hè solu un prucessu per a flangia di saldatura.


Tempu di Postu: 27-Sep-2022