Diverse caratteristiche di prestazione di compensatore di soffietto è tubu di metallu.

Oghje, vi mustraraghju e diverse caratteristiche di prestazione di u compensatore di soffiu è di u tubu di metallu.

1. U diamitru di ucompensatore a soffiettopò esse distintu da quellu di u tubu di metallu chì ùn supera 600mm, mentri u grande diametru di u compensatore di soffiu hè 7000mm, chì pò esse pruduciutu secondu u diametru furnitu da l'utilizatore.

2. In effetti, utubu di metalluhè principalmente utilizatu per riduce a vibrazione è u rumore, ma micca per cumpensà u spustamentu di u tubu;U compensatore di u soffiu pò cumpensà u spustamentu assiale, trasversale è angulare di u tubu di assorbimentu;Assorbe a vibrazione di l'equipaggiu è riduce l'impattu di a vibrazione di l'equipaggiu nantu à u pipeline;Assorbe a deformazione di a pipeline causata da u terrimotu è a subsidenza di a terra.

3. A diffarenza trà i dui pò esse distinta da a forma strutturale.U compensatore di soffiu hè principalmente cumpostu di soffiu, tubu di guida, tubu di cunnessione è flange.A so funzione hè di cumpensà u spostamentu assiale, horizontale è angulu di u mediu in u pipeline per via di u cambiamentu di temperatura di l'espansione termica è a cuntrazione, è ghjucà cumplettamente u rolu di prutezzione di u funziunamentu normale di u pipeline.U tubu di metallu hè principalmente cumpostu di pipa ondulata, pipa di cunnessione, flange è rete esterna.Ghjoca principarmenti un rolu di eliminazione di rumore è riduzzione di vibrazione per u muvimentu, l'assorbimentu di espansione termale è l'assorbimentu di vibrazione di u sistema di pipe, è ùn pò micca esse usatu per cumpensà u spustamentu di u pipe.

4. Per via di e diverse forme strutturale, i modi di cunnessione necessariu da i dui sò ancu diffirenti.U compensatore di soffiu hà dui modi di cunnessione, unu hèflange cunnessione è l'altru hè a cunnessione di l'ugelli.U tubu di metallu ùn hà micca solu i dui modi di cunnessione sopra, ma hà ancu una varietà di modi di cunnessione, cum'è a cunnessione di filu è a cunnessione di pinza, chì ponu cumplettamente scuntrà u modu di stallazione di ogni pipeline.

5. A diferenza hè chì u cumpensu di u soffiu hà bisognu di furnisce una quantità di compensazione precisa è calculà u nùmeru di ripples secondu a quantità di compensazione, perchè a selezzione pò esse precisa.Tuttavia, ùn ci hè micca esigenza di compensazione per a cunnessione flessibile di metalli.Hè solu bisognu di furnisce una lunghezza precisa è persunalizà a produzzione secondu e esigenze di lunghezza di i clienti.Cum'è un fabricatore di compensatori di pipa, pudemu pruduce prudutti soddisfacenti secondu i bisogni di i clienti per risponde à i bisogni di l'ingegneria.


Tempu di post: 28-Jan-2023