Distinzione trà soffietti è compensatori

Descrizzione di u produttu:

soffiu

Pipa corrugata (soffietta) si riferisce à un elementu di sensore elasticu tubulare cunnessu da fogli ondulati plegati longu a direzzione di piegatura, chì hè un elementu elasticu di misurazione di pressione in strumenti di misurazione di pressione.Il s'agit d'une coque cylindrique à paroi fine et corrugate avec plusieurs corrugations transversales.U soffiu hè elasticu è pò pruduce spostamentu sottu l'azzione di pressione, forza assiale, forza trasversale o momentu di curvatura.soffiusò largamente usati in strumenti è metri.Sò usati principalmente cum'è elementi di misurazione di strumenti di misurazione di pressione per cunvertisce a pressione in spostamentu o forza.U muru di pipa corrugated hè magre, è a sensibilità hè alta.L'intervallo di misurazione va da decine di Pa a decine di MPa.

Inoltre, u soffiu pò ancu esse usatu cum'è un elementu di isolamentu sigillatu per separà dui tipi di media o impedisce chì u fluidu dannosu entre in a parte di misurazione di l'equipaggiu.Pò esse ancu usatu cum'è un elementu di compensazione per cumpensà l'errore di temperatura di l'instrumentu utilizendu a so variabilità di u voluminu.Calchì volta hè ancu usatu cum'è l'articulazione elastica di dui parti.U pipa corrugated pò esse divisu in pipa corrugated di metallu è pipa corrugated non-metallicu secondu i materiali di cumpusizioni;Pò esse divisu in una sola capa è multi-layer secondu a struttura.Pipa ondulata unica strata hè largamente usata.U tubu corrugated multi-layer hà una forza alta, una bona durabilità è un stress bassu, è hè utilizzatu in una misurazione impurtante.U tubu corrugated hè generalmente fattu di bronzu, ottone, acciaio inox, lega di monel è lega Inconel.

U pipa corrugated principarmenti cumprendi pipa corrugated di metallu, joint di espansione corrugated, pipa di scambiu di calore corrugated, capsula di membrana, tubu di metallu, etc. U tubu corrugated metallicu hè principalmente utilizatu per cumpensà a deformazione termale, l'absorption di scossa, è l'absorption di deformazione di stabilimentu di pipeline, è hè largamente utilizatu in petrochimica, strumenta, aerospaziale, chimica, energia elettrica, cimentu, metallurgia è altre industrii.I tubi corrugati fatti di plastica è altri materiali ghjucanu un rolu insustituibile in a trasmissione di media, filettatura di putenza, macchine utensili, apparecchi domestici è altri campi.

Cumpensatore

L'extension joint hè ancu chjamatacompensator, o joint di espansione.U mudellu di utilità hè cumpostu di un tubu corrugated (un elementu elasticu) chì custituisce u corpu principale di travagliu, un tubu finale, un bracket, una flange, un conduit è altri accessori.L'articulazione di espansione hè una struttura flessibile posta nantu à a cunchiglia di a nave o a pipeline per cumpensà u stress addiziale causatu da a differenza di temperatura è a vibrazione meccanica.Aduprate l'espansione efficace è a deformazione di u soffiu di u so corpu principale per assorbe i cambiamenti di dimensione di pipelines, conduits, containers, etc. causati da espansione termale è cuntrazione fridda, o cumpensà u spostamentu assiale, trasversale è angulare di pipelines, conduits, containers. , etc. Pò esse ancu utilizatu per a riduzzione di u rumore, a riduzzione di vibrazione è u supply calori.Per prevene a deformazione di u tubu o u dannu per l'allungamentu termale o l'estresse di temperatura quandu u tubu di fornitura di calore hè riscaldatu, hè necessariu stabilisce un compensatore nantu à u tubu per cumpensà l'allungamentu termicu di u tubu, in modu di riduce u stress nantu à u tubu. muru di pipa è a forza chì agisce nantu à a valvula o struttura di supportu.

Cum'è un elementu di compensazione elastica chì pò espansione è cuntrate liberamente, l'aghjuntu di espansione hà i vantaghji di u funziunamentu affidabile, un bonu rendimentu, una struttura compacta, etc. Hè stata largamente utilizata in dipartimenti chimichi, metallurgichi, nucleari è altri.Ci sò parechji tippi di ghjunti di espansione utilizati nantu à i navi.In termini di forme ondulate, i giunti di dilatazione in forma di U sò più utilizati, seguitu da i giunti di espansione in forma di Ω è in forma di C.In quantu à a compensazione strutturale, i giunti di espansione utilizati in pipelines ponu esse divisi in tipu universale, tipu equilibratu di pressione, tipu di cerniera è tipu di joint universale.

Relazione è Differenza trà Compensatore è Bellows:

I soffietti sò un tipu d'elementi elastichi.U nomu di u produttu copre una larga gamma di industrii è applicazioni.Ci sò parechji tipi è materiali di tubi ondulati, cum'è tubi ondulati di gomma, tubi ondulati d'aluminiu, tubi ondulati di plastica, tubi ondulati di carbone, tubi ondulati in acciaio inox, etc., chì sò largamente usati in machini, equipaghji, ponti, culverts, edifici. , riscaldamentu, alimentazione è altre industrie.

U compensatore hè ancu cunnisciutu cum'è compensatore di soffiu è cumpensu di espansione.U so core flexure principale hè u soffiu in acciaio inox.Per quessa, ùn hè micca precisu di chjamà "compensatore di soffiu" in u mercatu in generale.

U nome cumpletu di u compensatore deve esse "compensatore à soffietto ogiunto di dilatazione a soffietto", è "soffice" ponu solu rapprisintà un ughjettu di a so forma.

U compensatore hè principalmente fattu di pipa ondulata.Ci sò parechji tippi di pacchetti di compensatori, cumpresi: compensatore ondulatu, compensatore ondulatu axial di pressione esterna, compensatore ondulatu in acciaio inox, compensatore ondulatu non metallicu, etc.

A pipa corrugata hè u materiale cumpunente di u compensatore.


Tempu di Postu: Dec-13-2022