Sapete a unione di trasmissione di forza

L'articulazione di trasmissione hè ancu cunnisciuta cum'è compensatore ogiunto di dilatazione flessibile.Hè custituitu di parti principali cum'è u corpu, l'anellu di sigillatura, a glandula è u tubu cortu telescopicu.Hè un pruduttu utilizatu per cunnette pompe, valvole è altre equipaghji à i pipelines.Tutte e parti sò cunnessi inseme per via di bulloni pieni per furmà un sanu cù un certu spostamentu.Questu permette di aghjustà secondu e dimensioni di l'installazione in situ durante a stallazione è u mantenimentu.Durante u funziunamentu, a spinta assiale pò esse trasmessa in tuttu u pipeline.Micca solu migliurà l'efficienza di u travagliu, ma furnisce ancu una certa prutezzione per l'equipaggiu cum'è pompe è valvole.

U giuntu di trasmissione di putenza pò esse apprussimatamente divisu in: VSSJAFG (CF) giunto di trasmissione di putenza a flange unica, VSSJAF (C2F) joint di trasmissione di putenza a doppia flangia, è VSSJAFC (CC2F)doppia flangiatrasferimentu di forzaarticulazione di smantellamentu

Sicondu a struttura, pò esse apprussimatamente divisu in: 1. corpu 2, anellu di sigillatura 3, glàndula 4, brida di tubu corta 5, stud 6, è nut

Texture di materiale
Principalmente Q235azzaru di carbone, acciaio inox 304L, 316L, ghisa ghisa, ferru ductile, etc. Scegli diversi materiali è mudelli per diversi scopi.

Dimensione è pressione

DN40-DN200;Pn10、Pn16、Pn25、Pn40

Mediu applicabile
Stu pruduttu hè adattatu per u trasportu di media cum'è l'acqua di mare, l'acqua fresca, l'acqua fredda è calda, l'acqua potabile, l'acqua di fognatura domestica, l'oliu crudu, l'oliu di carburante, l'oliu lubrificante, l'oliu finitu, l'aria, u gasu, u vapore è u polveru di particulate cù una temperatura chì ùn supera micca. 250 gradi Celsius

Vantage
1. Installazione simplice è cunvene, stallazione di valvula cunvene, è capace di resistà a tensione assiale di i pipelines.
2. U pruduttu hè cumpostu di casting di metallu o di saldatura, è a parte di a manica solta adopta un anellu di gomma trapezoidale, chì hè sottu à l'azzione di a glàndula è di i bulloni.
3. Utilizà u principiu di deformazione elastica di compressione di gomma.Forza l'anellu di sigillatura per deformà è eseguisce un sigillamentu staticu trà i muri esterni di u tubu di espansione di u corpu di l'articulazione.
4. L'anelli di metallo è di sigillatura sò strettamente selezziunati secondu a so prestazione è i bisogni di l'utilizatori.U materiale hè rivestitu esternamente cù pittura anti-corrosione d'alta resistenza, è i bulloni di cunnessione di ogni parte sò fatti d'acciaio di carbonu d'alta resistenza o d'acciaio inox.Perchè ci hè una certa distanza trà u corpu è u tubu di espansione, hà un certu spostamentu assiale è radiale.
5. Si pò cumpensà effittivamenti è alleviate a spinta di pipelines è platti cechi in pipelines, è dinù facilità a stallazione, mantenimentu, è rimpiazzamentu di pumps acqua è valves.Hè veramente u pruduttu di supportu più ideale in l'industria di l'installazione è l'operazione di pipeline.

Scopu di l'usu di u produttu
1. U joint di diamantling hè un pruduttu di manifattura di metallu cù una forza di tensile è di compressione alta, prestazione superiore di sigillatura suave, è carica è scaricamentu còmuda.Hè spessu usatu in u putere è a metallurgia.
2. In l'industrii cum'è l'approvvigionamentu di l'acqua è u drenaje è u trattamentu di l'acqua di l'acqua, serve principarmenti cum'è a cunnessione trà pompe d'acqua, valve è pipelines.
3. Hà un certu effettu di spustamentu multidirezionale durante l'operazione di pipeline, chì pò alleviate a spinta di piastra ceca durante l'operazione di pipeline è furnisce una certa prutezzione per u pipeline, soprattuttu furnisce una grande comodità per a stallazione è u mantenimentu di pipeline.Tuttavia, i giunti di trasferimentu di forza deve esse aduprati à l'output di a pompa d'acqua è à l'anguli di u pipeline, perchè i giunti di trasferimentu di forza ponu trasmette a spinta di a piastra cieca durante l'iniziu di a pompa à diverse parti di a pompa è di a pipeline per mezu di bulloni di trasferimentu di forza. Evite a cuncentrazione di spinta nantu à l'estremità vicinu di a pipeline o di a pompa chì causanu danni da impattu à l'equipaggiu.

 


Tempu di Post: 25-May-2023