Chì sapete di EPDM?

Introduzione à l'EPDM

EPDM hè un terpolimeru di etilene, propilenu è dienes non-conjugated, chì hà cuminciatu a produzzione cummerciale in 1963. U cunsumu annuale di u mondu hè 800000 tunnellati.A caratteristica principale di EPDM hè a so resistenza à l'ossidazione superiore, a resistenza à l'ozone è a resistenza à a corrosione.Cum'è l'EPDM appartene à a famiglia di poliolefine (PO), hà proprietà di vulcanizazione eccellenti.Trà tutti i gomma, l'EPDM hà a gravità specifica più bassa è pò assorbe una grande quantità di riempimentu è oliu senza affettà e proprietà.Per quessa, pò pruduce composti di gomma low-cost.

Prestazione

  • Bassa densità è altu riempimentu

A gomma di etilene-propilene hà una densità più bassa di 0,87.Inoltre, una grande quantità di oliu pò esse pienu è l'agente di riempimentu pò esse aghjuntu, chì ponu riduce u costu diprudutti di gomma, cumpensu per i difetti di l'altu prezzu di gomma cruda EPDM, è per EPDM cù un altu valore Mooney, l'energia fisica è meccanica dopu à u pienu altu ùn hè micca ridutta significativamente.

  • Resistenza à l'età

A gomma di etilene-propilene hà una eccellente resistenza à u clima, resistenza à l'ozonu, resistenza à u calore, resistenza à l'acidu è l'alkali, resistenza à u vapore d'acqua, stabilità di u culore, proprietà elettriche, riempimentu d'oliu è fluidità di a temperatura normale.Prodotti di gomma di etilene-propilene pò esse usatu per un bellu pezzu à 120 ℃, è pò esse usatu temporaneamente o intermittently à 150 - 200 ℃.A temperatura di usu pò esse aumentata aghjunghjendu antioxidante appropritatu.EPDM crosslinked cù perossu pò ièssiri usatu in cundizioni duru. Sottu a cundizione di cuncintrazzioni di ozone di 50 pphm è stretch di 30%, EPDM ùn pò micca crack per più di 150 h.

  • Resistenza à a corrosione

A causa di a mancanza di polarità è a bassa insaturazione di gomma etilene-propilene, hà una bona resistenza à i diversi sustanzi chimichi polari, cum'è l'alcohol, l'acidu, l'alkali, l'oxidanti, u refrigerante, u detergente, l'oliu vegetale è l'animali, a cetone è u grassu;Tuttavia, hà una stabilità povira in solventi alifatici è aromatichi (cum'è gasoline, benzene, etc.) è olii minerali.Sutta l'azzione à longu andà di l'acidu cuncintratu, u rendiment serà ancu calatu.

  • Resistenza à u vapore d'acqua

L'EPDM hà una excelente resistenza à u vapore d'acqua è hè stimatu per esse superiore à a so resistenza à u calore.In 230 ℃ vapore superheated, ùn ci hè micca cambiamentu in l'apparenza dopu à quasi 100 h.Tuttavia, in e stesse cundizioni, a gomma di fluoru, a gomma di silicone, a gomma di fluorosilicone, a gomma butilica, a gomma di nitrile è a gomma naturale anu sperimentatu un deterioramentu evidenti in l'apparenza in un tempu relativamente breve.

  • Resistenza à l'acqua calda

A gomma di etilene-propilene hà ancu una bona resistenza à l'acqua superheated, ma hè strettamente ligata à tutti i sistemi di cura.E proprietà meccaniche di gomma di etilene-propilene cù disulfuru di morfolina è TMTD cum'è sistema di curazione sò cambiati pocu dopu à immersione in acqua superheated 125 ℃ per 15 mesi, è u tassu di espansione di u voluminu era solu 0,3%.

  • Prestazione elettrica

A gomma di etilene-propilene hà un insulamentu elettricu eccellente è a resistenza di corona, è e so proprietà elettriche sò superiori o vicinu à quelli di gomma stirene-butadiene, polietilene clorosulfonatu, polietilene è polietilene reticulatu.

  • Elasticità

Perchè ùn ci hè micca un sustituente polare in a struttura moleculare di gomma etilene-propilene è l'energia di coesione moleculare hè bassa, a catena moleculare pò mantene a flessibilità in una larga gamma, secondu solu à a gomma naturale è a gomma cis-polybutadiene, è pò ancu mantene a gomma. bassa temperatura.

  • Adesione

A causa di a mancanza di gruppi attivi in ​​a struttura moleculare digomma etilene-propilene, energia di coesione bassu, è spruzzatura di fretu faciule di compostu di gomma, l'auto-aderenza è l'aderenza mutuale sò assai poveri.

Vantage

  • Havi un altu rapportu prestazioni-prezzu.A densità di gomma cruda hè solu 0,86 ~ 0,90 g / cm3, chì hè a gomma più cumuna cù a densità più ligera di gomma cruda;Pò esse ancu riempitu in grande quantità per riduce u costu di compostu di gomma.
  • Eccellente resistenza à l'invecchiamentu, resistenza à u clima, resistenza à l'ozone, resistenza à u sole, resistenza à u calore, resistenza à l'acqua, resistenza à u vapore d'acqua, resistenza UV, resistenza à a radiazione è altre proprietà di l'invecchiamento.Quandu s'utilice cù altre gomma dienica insaturata cum'è NR, SBR, BR, NBR è CR, EPDM pò ghjucà u rolu di polimeru antioxidante o antioxidante.
  • Eccellente resistenza chimica, acidu, alkali, detergente, oliu d'animali è vegetali, alcolu, cetone, etc.Eccellente resistenza à l'acqua, acqua superheated è vapore;Resistenza à l'oliu polare.
  • Eccellente prestazione d'insulazione, resistività di u voluminu 1016Q · cm, tensione di rottura 30-40MV / m, constant dielettrica (1kHz, 20 ℃) ​​2,27.
  • Hè applicabile à una larga gamma di temperature, cù una temperatura operativa minima di - 40 ~ - 60 ℃, è pò esse usata à 130 ℃ per un bellu pezzu.

Tempu di post: 10-Jan-2023