Quante misure sò pigliate per mantene e flange d'azzaru di carbone?

Flange in acciaio carboniusò largamente usati in l'applicazioni di ogni ghjornu, cù una grande quantità di usu è cunsumu veloce.Dunque, u mantenimentu rigulari di i flange di l'acciaio di carbonu deve avè certe regule per mantene a qualità di i flange d'azzaru di carbone quantu pussibule è migliurà l'efficienza di u travagliu.Lasciami sparte cun voi e misure di mantenimentu necessarie per u rendiment stabile diinossidabilee flange in acciaio al carbonio.

1. Prima di l'usu, pulizziari a pipa è a parte di overflow di u corpu di a valvula cù acqua pulita per prevene i filings di ferru residuali è altri detriti da entre in a cavità interna di u corpu di a valvula.

2. Quandu u flange d'azzaru di carbone hè chjusu, qualchì mediu resta in u corpu di a valvula è porta ancu una certa pressione.Prima di rivisione a flange d'acciaio di carbonu, chjude a valvola d'arrestu davanti à a flange d'acciaio di carbone, apre u flange d'azzaru di carbone per esse rivisione, è liberate cumplettamente a pressione interna di u corpu di a valvula.In casu di flange d'acciaio di carbone elettricu o valvola di sfera pneumatica, l'alimentazione è l'aria deve esse disconnected prima.

3. In generale,PTFEhè utilizatu com'è u materiale di sigillatura per a flange d'acciaio di carbone di sigillatura molle, è a superficia di sigillatura di a valvola di sfera di sigillatura dura hè fatta di superficia metallica.S'ellu hè necessariu di pulizziari a valvula di sfera di pipa, deve esse cura di prevene a fuga per danni à l'anellu di sigillatura durante u disassemblamentu.

4. Quandu si disassemble u flange di l'azzaru di carbonu, i bulloni è i noccioli nantu à a flange deve esse fissati prima, è dopu tutti i noci deve esse stretti ligeramente è fermamente.Se i noci individuali sò fissati in forza prima chì altri noci sò fissati, a superficia di a guarnizione serà dannata o crackata per via di una carica irregolare trà e facce di a flange, risultatu in una fuga media da l'articulazione di testa di flange di valvola.

5. Se a vàlvula hè pulita, u solvente utilizatu ùn deve micca cunflittu cù e parti per esse pulite è micca corrode.S'ellu hè una flange d'acciaio di carbone speciale per u gasu, pò esse pulita cù gasoline.L'altri parti ponu esse puliti cù l'acqua ricuperata.Durante a pulizia, a polvera residuale, l'oliu è l'altri annessi anu da esse puliti bè.Se ùn ponu esse puliti cù l'acqua pulita, ponu esse puliti cù l'alcohol è altri agenti di pulizia senza dannu u corpu di a valvula è e parti.Dopu a pulizia, aspittà chì l'agente di pulizia si volatilizza completamente prima di l'assemblea.

6. Se ligera fuga si trova à l'imballu durante l'usu, u nut di a barra di a valvula pò esse strettu pocu finu à chì a fuga si ferma.Ùn cuntinuà à strincà.

Inoltre, se u flange d'azzaru di carbonu hè postu fora per un bellu pezzu, s'ellu ùn ci hè micca misure impermeabili è a prova di umidità, portarà à a corrosione di certi corpi di valvula è cumpunenti.Per assicurà a stabilità di a flangia d'acciaio di carbone, a prova deve esse realizata prima di l'usu.


Tempu di Postu: 31-Jan-2023