Quanti tipi di flange ci sò

Introduzione basica di flange
I flange di pipa è i so guarnizioni è i fasteners sò chjamati cullettivamente cum'è articulazioni di flange.
Applicazione:
Flange joint hè un tipu di cumpunente largamente utilizatu in u disignu di l'ingegneria.Hè una parte essenziale di u disignu di tubazioni, raccordi di tubi è valvole, è ancu un cumpunente essenziale di l'equipaggiu è di e parti di l'equipaggiu (cum'è toccu, indicatore di livellu di vetru, etc.).Inoltre, i ghjunti di flange sò spessu usati in altre discipline, cum'è furnace industriale, ingegneria termale, fornitura d'acqua è drenagiu, riscaldamentu è ventilazione, cuntrollu automaticu, etc.
Texture di u materiale:
L'acciaio forgiatu, l'acciaio di carbone WCB, l'acciaio inossidabile, 316L, 316, 304L, 304, 321, l'acciaio di cromo-molibdenu, l'acciaio di cromo-molibdenu-vanadiu, u molibdenu di titaniu, u rivestimentu di gomma, i materiali di rivestimentu di fluoru.
Classificazione:
Flange di saldatura piatta, flange di collu, flange di saldatura di testa, flange di cunnessione di l'anellu, flange di presa, è piastra cieca, etc.
Standard esecutivu:
Ci sò serie GB (standard naziunale), serie JB (dipartimentu meccanicu), serie HG (dipartimentu chimicu), ASME B16.5 (standard americanu), BS4504 (standard britannicu), DIN (standard tedescu), JIS (standard giapponese).
Sistema standard di flange di tubu internaziunale:
Ci sò dui standardi principali internaziunali di flange di tubu, vale à dì u sistema di flange di tubu europeu rapprisintatu da DIN tedesca (cumpresa l'ex Union Soviètica) è u sistema di flange di tubu americanu rapprisintatu da flange di tubu ANSI americanu.

1. Flange di saldatura piatta di tipu di piastra
vantaghju:
Hè cunvenutu per ottene materiali, simplice di fabricazione, pocu costu è largamente utilizatu.
Svantaghji:
A causa di a so scarsa rigidità, ùn deve micca esse aduprata in sistemi di tubazioni di prucessu chimicu cù esigenze di offerta è dumanda, inflammabilità, splusività è altu gradu di vacuum, è in situazioni altamente periculose.
U tipu di superficia di sigillatura hà superfici piatte è cunvexe.
2. Flange di saldatura flat cù u collu
A flange di saldatura slip-on cù u collu appartene à u sistema standard di flange standard naziunale.Hè una forma di flange standard naziunale (cunnisciutu ancu cum'è flange GB) è una di e flange comunemente usate in l'equipaggiu o pipeline.
vantaghju:
L'installazione in situ hè cunvene, è u prucessu di strofinamentu di a cucitura di saldatura pò esse omessi
Svantaghji:
L'altezza di u collu di a flange di saldatura slip-on cù u collu hè bassu, chì migliurà a rigidità è a capacità portante di a flange.In cunfrontu cù a flange di saldatura di testa, a carica di travagliu di saldatura hè grande, u cunsumu di baccelli di saldatura hè altu, è ùn pò micca sustene a temperatura alta è l'alta pressione, a curvatura ripetuta è a fluttuazione di a temperatura.
3. Flange di saldatura di collu
E forme di superficia di sigillatura di a brida di saldatura di collu includenu:
RF, FM, M, T, G, FF.
vantaghju:
A cunnessione ùn hè micca faciule da deformà, l'effettu di sigillatura hè bonu, è hè largamente utilizatu.Hè adattatu per pipelines cù grandi fluttuazioni di temperatura o pressione, alta temperatura, alta pressione è bassa temperatura, è ancu per pipelines chì trasportanu media caru, media inflammabili è splusivi, è gasi tossichi.
Svantaghji:
A flange di saldatura di u collu hè voluminosa, voluminosa, caru, è difficiuli di stallà è localizà.Per quessa, hè più faciule per bump durante u trasportu.
4. Socket welding flange
Flange di saldatura di sockethè una flange saldata cù un tubu d'acciaio à una estremità è bullonata à l'altra estremità.
Tipu di superficia di sigillatura:
Face rialzata (RF), faccia cuncava è cunvessa (MFM), faccia di tenone è di scanalatura (TG), faccia di articulazione anulare (RJ)
Scopu di l'applicazione:
Caldaia è recipiente à pressione, petroliu, chimicu, cantiere navale, farmaceutica, metallurgia, machini, stamping elbow food è altre industrie.
Comu cumunimenti usatu in pipelines cù PN ≤ 10.0MPa è DN ≤ 40.
5. Flange Threaded
A flange filettata hè una flange senza saldatura, chì processa u pirtusu internu di a flange in filu di tubu è cunnetta cù u tubu filettatu.
vantaghju:
Comparatu cù a flangia di saldatura piatta o a flangia di saldatura di testa,flangia filettatahà e caratteristiche di stallazione è mantenimentu còmuda, è ponu esse aduprati in certi pipeline chì ùn sò micca permessi di saldare in situ.Flange azzaru Alloy hà abbastanza forza, ma ùn hè micca fàciule à saldatura, o u funziunamentu di saldatura ùn hè micca bonu, flange threaded pò dinù esse sceltu.
Svantaghji:
Quandu a temperatura di a pipeline cambia bruscamente o a temperatura hè più altu di 260 ℃ è più bassu di - 45 ℃, hè cunsigliatu di ùn aduprà flange filettatu per evità perdite.
6. Flange cecu
Hè cunnisciutu ancu com'è coperta di flange è piastra cieca.Il s'agit d'une bride sans trous au milieu pour sceller le bouchon du tuyau.
A funzione hè listessa cum'è quella di a testa saldata è a tappa di pipa filettata, salvu chìflangia cecaè cappucciu di pipa filettata pò esse eliminata in ogni mumentu, mentri a testa saldata ùn pò micca.
Superficie di sigillatura di a flange:
Piatto (FF), faccia rialzata (RF), faccia concava e convessa (MFM), faccia a tenone e scanalatura (TG), faccia ad unione anulare (RJ)


Tempu di Postu: Feb-28-2023