Cumu sceglie un giunto di espansione di metallo è un giunto di espansione di gomma?

Attualmente, ci sò dui tipi principali di giunti di espansione:giunti di espansione di gommaègiunti di dilatazione metallici ondulati.In riferimentu à e diverse cundizioni di u travagliu è l'applicazioni, i vantaghji è i svantaghji di i giunti di dilatazione di gomma è di i giunti di dilatazione ondulati metallici sò paragunati è analizati, è alcuni suggerimenti per selezziunà i giunti di dilatazione sò presentati:

(1) Comparazione strutturale

U giuntu di espansione corrugated di metallu cuntene unu o più tubi corrugated, chì sò principalmente fatti di materiali metallichi in acciaio inox, è sò usati per assorbe parechji dispusitivi cù cambiamenti dimensionali causati da espansione termale è cuntrazione fridda di pipelines è equipaggiu.
U joint di espansione di gomma appartene à un tipu di compensatore non metallicu.I so materiali sò principarmenti tessuti di fibra, gomma è altri materiali, chì ponu cumpensà a vibrazione causata da l'operazione di i ventilatori è i canali d'aria è a deformazione assiale, trasversale è angulare causata da i tubi.

(2) Paragone di pressione è spinta

A spinta di pressione hè l'effettu di pressione trasmessa da una unità flexible (cum'è un soffiu) chì hè stallatu in un sistema di tubazione rigida cù pressione.
A giunta di espansione di gomma ùn hà micca un effettu di spinta inversa nantu à l'equipaggiu è u sistema.Per i giunti di espansione corrugated metalli, sta forza hè una funzione di a pressione di u sistema è di u diametru mediu di u tubu corrugated.Quandu a pressione di u sistema hè alta o u diametru di u tubu hè grande, a pressione di pressione hè assai grande.S'ellu ùn hè micca cunstrettu bè, u tubu corrugated stessu o l'ughjettu di l'equipaggiu seranu dannighjati, è ancu i fulcrums fissi à i dui estremità di u sistema seranu assai danati.

(3) Comparazione flessibile

E caratteristiche intrinseche di e ghjunti di espansione di gomma li facenu assai più flessibili cà i ghjunti di espansione ondulati di metallo.

(4) Comparazione di u muvimentu

L'articulazione di espansione di gomma assorbe un grande spostamentu per unità di lunghezza, chì pò furnisce una grande compensazione multidimensionale in una piccula gamma di dimensioni.
Quandu assorbe u stessu spustamentu cum'è l'articulazione di espansione di gomma, l'articulazione di espansione ondulata metallica hà bisognu di un grande spaziu, è l'usu di una articulazione di espansione ondulata metallica ùn pò micca scuntrà u spustamentu horizontale, assiale è angulare à u stessu tempu.

(5) Comparazione di l'installazione

U joint di espansione di gomma hè faciule d'installà è di rimpiazzà, senza allinamentu strettu, è pò adattà à u misalignamentu di a pipeline.Perchè l'errore di u sistema hè inevitabbile in a cunnessione di pipa, l'errore di installazione di risparmiu d'energia di espansione di gomma hè megliu.Tuttavia, i giunti di espansione corrugati di metalli sò strettamente limitati in dimensioni durante a stallazione per via di a grande rigidità di i materiali metallici.

(6) Comparazione di adattabilità

U joint di espansione di gomma pò esse fattu in ogni forma è ogni circunferenza.
L'articulazione di espansione ondulata di metallo ùn hà micca una bona adattabilità.

(7) Comparazione di l'isolamentu di vibrazione, l'insulazione di u sonu è l'effetti di l'insulazione termica

U joint di espansione di gomma hè vicinu à a trasmissione di vibrazione zero.
L'articulazione di espansione ondulata metallica pò solu riduce l'intensità di vibrazione.
In quantu à l'insulazione di u sonu è l'insulazione di u calore, i ghjunti di espansione di gomma sò ancu più forti di i junzioni di espansione ondulate di metallo.

(8) Paragone di corrosività

U joint di espansione di gomma hè di solitu fattu di EPDM, neoprene, gomma, etc. Sti materiali sò corrosivi.
Per i giunti di espansione di u funnu di metalli, se u materiale di u soffiu sceltu ùn hè micca adattatu per u flussu mediu di u sistema, a corrosività di l'espansione di l'espansione serà ridutta.L'ione di cloru penetratu da a capa d'insulazione termale hè spessu a causa di a corrosione di u soffiu in acciaio inox.
I dui articuli di espansione anu i so vantaghji è disadvantages.In l'usu attuale, ponu esse sceltu secondu e cundizioni di travagliu attuale.At prisente, i giunti di espansione corrugated di metallu domesticu sò stati sviluppati cumplettamente, è a storia di u sviluppu hè assai più longa cà quella di i giunti di espansione di gomma, cù una bona qualità.


Tempu di post: 19-10-2022