Metudu di stallazione è precauzioni di a giunta di espansione di gomma

Metudu di stallazione di un joint di espansione di gomma

1. Prima, mette i dui estremità di i raccordi di pipa chì deve esse cunnessu pianu nantu à una superficia horizontale.Quandu si stallanu, prima appiccicate l'estremità fermamente fissata di i raccordi di pipa.
2. In seguitu, rotate a flange nantu à l'articulazione di gomma flexible per allineà i buchi di flange intornu.Infilate i viti, stringe i dadi, è poi allineate a flange à l'altra estremità di u tubu chì si mette in orizzontale cù a flange nantu à a unione di gomma flessibile.Girate uflangenantu à l'articulazione di gomma flessibile per fà chì a bocca di a flange si face l'una à l'altra.Accende i viti è i noci orizontali per cunnetta strettamente i trè per prevene u sigillu scioltu.
Quandu si stallanu l'articulazione di gomma, a vite di l'estrusore di l'ancora deve estenderà à i dui lati di a testa di cunnessione, è l'ancora in u foru internu di ognunu.piastra di flangedeve esse strettu in modu continuu è uniformu pressendu à l'angolo superiore per impedisce a deviazione di compressione.L'articulazione filettata deve esse strette uniformemente cù una chjave standardizata, è l'usu di una punta di punta ùn deve micca fà chì l'articulazione mobile slip, bordu o crack.U mantenimentu regulare deve esse realizatu per impediscenu l'allentamentu è pruvucannu vassoi o perdite.

Precauzioni per a stallazione di un joint di espansione di gomma

1.Before a stallazione, i mudelli adattati è e specificazioni deve esse sceltu basatu nantu à a prissioni, u metudu di l'interfaccia, u materiale, è a quantità di compensazione di u pipeline, è u numeru tutale deve esse sceltu secondu a regulazione di l'insulazione di u sonu è u muvimentu di riduzzione di u rumore.Prestate attenzione à l'ajustamentu di a pressione di travagliu.Quandu u pipeline causa una pressione di travagliu momentaneu è supera a pressione, deve esse usatu un connettore cù un ingranaggio più altu di a pressione.
2. À u listessu tempu, quandu u materiale pipeline hè forte àcitu, alkali, oliu, alta temperatura, o altre materia prima spiciali, un connector chì hè unu gear supiriuri a prissioni pipeline deve esse usatu.A piastra di flange chì cunnetta l'articulazione di gomma deve esse una flange di valvula o una piastra di flange in cunfurmità cù GB / T9115-2000.
3. Nota chì l'articule di gomma deve esse pressurized è strettu di novu prima di esse messu in funziunamentu dopu avè sottumessu à a forza, cum'è dopu a stallazione o prima di esse chjusu per un bellu pezzu è riapertura.
4. Paga attente à u so aghjustamentu temperature.Tutti i media adattati normali sò l'acqua generale cù una temperatura trà 0 è 60 gradi Celsius.Quandu i sustanzi cum'è l'oliu, l'acidi forti è l'alkali, l'alte temperature, è altre cundizioni di culore corrosive è duru sò prisenti, i junzioni di gomma cù materie prime currispundenti deve esse usate invece di seguità blindly u ventu o l'utilizanu universalmente.
5. U mantenimentu puntuale è puntuale di e articuli di gomma deve esse realizatu.Per esempiu, in l'applicazione o u almacenamentu digiunti di gomma, alta temperatura, spezie ossigenu reattivu, oliu, è forti acidu è ambiente naturale alkali deve esse impeditu.À u listessu tempu, hè necessariu di cunsiderà cumplettamente u prublema di fragilità di l'artisanati di gomma, per quessa, hè necessariu di custruisce un quadru di ombrezza per i pipeline outdoor o windward, è pruibisce l'esposizione à u sole, a pioggia è l'erosione di u ventu.


Postu tempu: Apr-25-2023