Standard Internaziunale per EN1092-1 cù flange di collu di saldatura

EN1092-1 hè un standard emessu da l'Organizazione di Standardizazione Europea è hè un standard per flange è raccordi in acciaio.Stu standard s'applica à e parti di cunnessione di pipeline di liquidu è di gas, cumpreseflange, guarnizioni, bulloni è noci, ecc. Stu standard si applica à i flange è i raccordi d'acciaio utilizati in l'Europa è hà u scopu di assicurà l'intercambiabilità, a sicurezza è l'affidabilità di e parti cunnessi.

Tipu è dimensione di flange: Stu standard specifica i requisiti per diversi tipi di flange d'acciaio in termini di dimensione, forma di superficia di cunnessione, diametru di flange, diametru di u foru, quantità è locu, etc. Diversi tipi di flange includenuflange filettate, flange di collu di saldatura,flange ciechi, flange di presa, ecc.

 

A flange di u collu di saldatura hè un metudu cumuni di cunnessione di flange, chì hè cumunimenti utilizatu in sistemi di pipeline à alta pressione o alta temperatura.Hè custituitu da un collu filettatu è una superficia di cunnessione circular cù buchi per cunnessione di bulloni.Quandu dui flange saldati à u collu sò cunnessi inseme, una guarnizione hè chjappata trà elli per assicurà un segellu.

I seguenti sò i requisiti è i regulamenti di sta norma per i flange saldati à u collu:

Classe di pressione:

A norma EN1092-1 specifica chì i valori di pressione per i flange saldati à u collu sò PN6, PN10, PN16, PN25, PN40, PN63, PN100, è PN160.

Requisiti dimensionali:

Stu standard specifica e dimensioni di cunnessione di i flange saldati à u collu, cumpresu u numeru, a dimensione è a spaziatura di i fori di bulloni.

Requisiti di materiale:

UNorma EN 1092-1specifica i tipi di materiale è i requisiti di cumpusizioni chimichi chì ponu esse aduprati per i flange saldati à u collu.I materiali cumuni includenu l'azzaru di carbone, l'acciaio inossidabile, l'acciaio in lega, etc.

Requisiti di trasfurmazioni:

Stu standard specifica i requisiti di trasfurmazioni per i flange saldati à u collu, cumprese a finitura di a superficia, a tolleranza angulare, etc.

In riassuntu, u standard EN1092-1 hè un standard impurtante chì furnisce specificazioni dettagliate per u disignu, a produzzione è l'usu di flange saldate à u collu, aiutendu à assicurà chì e cunnessione di flange anu una bona sigillatura è affidabilità durante l'usu.


Tempu di post: 28-mar-2023