Introduzione à e prestazioni tecniche è u metudu di trasfurmazioni di a flange di saldatura di testa è a flangia di saldatura piatta

A flange di saldatura di butt hè unu di i flange, chì si riferisce à a flange cù u collu è a transizione di u tubu tondo è hè cunnessu cù a pipa per saldatura.Perchè a durata di u collu pò esse divisu inflange di saldatura di colluèflange di saldatura piatta à u collu.
I flange di saldatura di testa sò largamente usati perchè ùn sò micca faciuli di deformazione, ben sigillati, largamente usati, anu esigenze currispundenti di rigidità è elasticità è transizione raghjone di saldatura di saldatura.
Cù u sviluppu di a custruzzione di pipeline à longa distanza, a flange saldata di testa hè diventata una parte impurtante di a prova di pressione di pipeline.Prima è dopu à a prova di pressione, ogni seccione di pipeline deve esse spazzata da u ballu, cù una freccia di 4-5 volte.In particulare dopu à a prova di pressione, hè difficiule di pulisce l'acqua in u pipeline, è i tempi di pulizia aumentanu.
Flange di saldatura piatta hè un altru tipuflange.Hè largamente utilizatu è prumossu in l'industria di a machina, è hà ricevutu elogi è favore da parechji utilizatori.
L'ambiente di applicazione principale di a flangia di saldatura piatta hè adattatu, è u valore d'usu specificu è u rendiment di a flangia di saldatura piatta deve esse determinatu secondu a situazione specifica.A fabricazione di flange hè simplice è pocu costu, ma a carica di travagliu di saldatura hè grande, u cunsumu di l'elettrodu hè grande, è ùn pò micca sustene a temperatura alta, alta pressione, curvatura ripetuta è fluttuazioni di temperatura.Hè generalmente usatu per pipelines cù PN ≤ 2.5MPa, temperatura normale, è temperatura di travagliu t ≤ 0 ℃.
L'altru hè di saldà a saldatura esterna trà a flange è a pipa, è ancu di saldarà a pipa inserita in a flange.U tubu è a faccia di a flange sò saldati secondu i requisiti di assemblea di disegnu.Innota chì a faccia di a flange ùn pò micca esse dannata durante a saldatura, altrimenti u sealing ùn hè micca bonu.U metudu di saldatura hè a saldatura à arcu manuale, è a saldatura necessaria da u prucessu di saldatura pò esse usata.

Vantage
A flange di saldatura di testa hà una struttura raghjonu, alta forza è rigidità, pò sustene a temperatura alta è l'alta pressione, a curvatura ripetuta è a fluttuazione di a temperatura, una bona prestazione di sigillatura, è ùn hè micca faciule da deformà.Hè largamente applicabile à i pipelines cù grandi fluttuazioni di pressione o di temperatura, o pipelines d'alta temperatura, alta pressione è bassa temperatura.In famiglie, u diametru di a pipa hè chjuca, è hè bassa pressione, è a cunnessione di u flange di saldatura di u butt hè invisibile.In una sala di caldaia o un situ di pruduzzione, ci sò tubi è equipaghji cunnessi da flange di saldatura in ogni locu.

Chì ghjè u metudu di trasfurmazioni di a flange di saldatura di testa?
1. Forging the blank into square billet, poi curd bending in arc section, annealing after heating treatment, and then assembling in a whole circle on the vertical lathe to process to the designed shape and size;
2. U primu passu hè di trasportà à u situ di custruzzione, è dopu assemble è salda parechji segmenti d'arcu in flange di saldatura cumpletu;
3. Flanges Butt-welding hannu differente standard di pruduzzione in usu è pruduzzione, è pò esse pruduciutu è usatu secondu à i normi currispundenti, accussì comu a rializà u valore di usu è a funzione di flanges spiciali-forma in pràtica.


Tempu di Postu: Mar-09-2023