Guida di crafting di saccheghju: ciò chì crafte ogni articulu

Questa guida di crafting looter vi dicerà ciò chì avete bisognu per fà ogni articulu in looters, da l'armatura à a munizione.Queste statistiche sò basate nantu à u Marauders Early Access Closed Alpha, cusì e cose puderanu cambià da quì à a beta, senza parlà di a data di liberazione completa di u ghjocu.Per piacè nutate chì questu hè una guida assai simplice per avà: ci hè assai da aghjunghje mentre simu ghjucate u ghjocu invece di aspittà per noi per aghjunghje i dettagli di ogni articulu (i looters anu assai articuli), avemu pensatu à sparte. Saria più utile sapè è aghjunghje dettagli mentre andate.I schemi per a creazione di munizioni è listi di armi di navi sò attualmente i più cumpleti.
Vi dumandate chì elementi sò necessarii per fà l'armatura in Marauders?Leghjite quì sottu per a nostra lista di tippi d'armature Marauder, cumprese l'armatura di a testa è di u corpu, è ancu l'articuli necessarii per sbloccare è artighjanu ognunu, è u tempu chì ci vole à craftà ognunu.Per piacè nutate chì alcuni di l'articuli elencati sottu (BA Beret, BA Helmet, Hazmat Helmet, Riot Helm) ùn sò micca ancu inclusi in a lista di loot o in u menù di crafting, ma credemu chì saranu in u ghjocu à u lanciu sanu.
Avemu fattu una guida separata per l'artigianalità di munizioni Marauders cù più infurmazione, ma quì sottu hè tuttu ciò chì sapemu finu à avà nantu à ciò chì avete bisognu per fà ogni tipu di munizioni in Marauders.
Se vulete sapè di più nantu à e statistiche di ogni nave, è ancu cunsiglii generali nantu à cumu l'utilizanu, verificate a nostra guida dedicata à i navi raider.
Compleremu a tavula quì sottu cun una lista cumpleta di ciò chì vi tuccherà à sbloccare è artighjanu tutti i cannoni in Marauders, è ancu u tempu chì ci vole à fà artighjanu ognunu. Se vulete più infurmazione nantu à e diverse armi di u ghjocu, e so statistiche, è cumu li classemu, verificate a nostra guida di l'arme Marauders è a lista di i livelli di pistole. Se vulete più infurmazione nantu à e diverse armi di u ghjocu, e so statistiche, è cumu li classemu, verificate a nostra guida di l'arme Marauders è a lista di i livelli di pistole.Se vulete più infurmazione nantu à e diverse armi in u ghjocu, e so statistiche, è cumu li classificàmu, verificate a nostra guida di l'arme Marauders è a lista di i livelli di l'arme.Se vulete sapè di più nantu à e diverse armi in u ghjocu, e so statistiche è e valutazioni, verificate a nostra Guida di l'Armi Marauder è a Lista di Tier d'Armi.
Pochi armi in Marauders offrenu annessi, ma uni pochi ponu esse aghjuntu.Tuttavia, una di l'armi più putenti in u ghjocu hè u fucile d'assaltu BAR cù i so attachments unlocked and loaded.Vede u costu di crafting per sbloccare questi allegati.
Eccu un elencu di ciò chì avete bisognu per fà l'armi per i vostri navi in ​​Marauders, cumpresu u costu di sbloccare, ciò chì l'articuli avete bisognu à fà, è u tempu chì ci vole à fà ogni arma.
Sè vi dumandate ciò chì ci vole à fà sacchetti, bende, cuntenituri è altri articuli in Marauders, avemu cumpletu tutte l'infurmazioni necessarii in u furmulariu sottu.
Assicuratevi di verificà sta guida di custruzione di Marauder mentre l'aghjurnà durante l'accessu chjusu alfa, è assicuratevi di verificà e nostre altre guide (elencate sopra) mentre leghjite.
WePC hè mantinutu da u lettore.Pudemu guadagnà cumissioni affiliate quandu cumprate da ligami nantu à u nostru situ.sapè ne di più
WePC hè un situ must-have per u gamer seriu.Avemu tuttu, da e custruzzioni persunalizati è cunsiglii per PC high-end à l'ultime recensioni di hardware è cumpunenti è l'ultime nutizie di ghjoculi.Pigliate u vostru PC di ghjocu in seriu.È cusì simu.Semu PC.


Tempu di Postu: Nov-29-2022