Flange Notch Per Irrigazione 12000 Pezzi

Questu hè un tipu di flange speciale, secondu i disegni furniti da u cliente. I flange utilizati in l'industria di l'irrigazione anu da esse persunalizati, a flange di tacca hè un tipu di flange speciale, ma a nostra cumpagnia pò fabricà.Questu hè un pruduttu dumandatu da un cliente yemenita, hà urdinatu un batch of flanges notched da a nostra cumpagnia. Flanges Notched ponu esse aduprati in l'industria di irrigazione, è u prucessu pò esse aghjuntu secondu i bisogni di u cliente.A nostra cumpagnia face i clienti pieni di fiducia in noi cù prezzi eccellenti è prezzi grandi.

A flange grooved si riferisce à a flange cun groove nantu à a faccia finale di cunnessione di a piastra di flange.A flange Groove hè divisa in flange groove in acciaio inox, flange groove in acciaio carboniu, flange groove d'acciaio speciale, etc.

A flange grooved si riferisce à a flange cun groove nantu à a faccia finale di cunnessione di a piastra di flange.A flange Groove hè divisa in flange groove in acciaio inox, flange groove in acciaio carboniu, flange groove d'acciaio speciale, etc.
Vantaghji di u flange groove
A flange grooved hà i seguenti vantaghji: l'articulazione grooved è i raccordi di pipa currispondenti sò stallati, è a velocità di stallazione hè migliurata senza saldatura durante a custruzzione.Struttura simplice, pochi bulloni, installazione còmuda è cunnessione affidabile è sigillatura.A custruzzione di a stallazione hà solu bisognu di assemblea meccanica, senza saldatura, senza focu apertu, senza contaminazione di slag di saldatura di u pipeline, chì pò assicurà a sicurità di u situ di custruzzione, soprattuttu adattatu per a custruzzione sottu à l'ambienti di u focu apertu.
A flangia scanalata hè largamente usata in l'industria alimentaria, lattiera, farmaceutica, di pipeline di u focu.

I raccordi di trinchera sò à volte chjamati raccordi di pipa, allora chì li dà un nome cusì unicu o prufessiunale?In fatti, ci sò qualchi ragiuni chì anu spiegatu cumplettamente l'impurtanza di i raccordi di trinchera in a cunnessione di pipa.In a nostra moderna custruzzione di cunnessione di pipeline, usamu basicamente raccordi di tubi scanalati.U mutivu principalu hè chì quandu si usanu raccordi di pipa groove, solu una groove hè estrusa nantu à a superficia esterna di a pipa di cunnessione da a macchina grooving, chì ùn dannu micca a struttura di u muru internu di a pipa.Questu hè u vantaghju tecnicu unicu di a cunnessione di raccordi di tubi scanalati.In cunfrontu cù u metudu tradiziunale di cunnessione di saldatura, u primu hè un funziunamentu simplice, u sicondu hè una bella apparenza, u terzu hè un trattamentu anticorrosione, è u quartu ùn hè micca limitatu da l'operazione tecnica di i travagliadori.Sti mutivi è ragiuni sò abbastanza à pruvà l 'impurtanza è pusizioni di trinchfittings in cunnessione pipeline.

A stallazione di raccordi di pipe groove hà una grande relazione cù a stagione è a temperatura, è ci hè una grande diferenza trà a temperatura bassa è a temperatura alta.Allora avà chì l'inguernu hè ghjuntu, ciò chì duvemu attentu à l'installazione di raccordi di tubi groove in ambienti di bassa temperatura.

1. Mantene sempre a temperatura di u travagliu è a temperatura normale, chì conduce à a stallazione nurmale di u persunale di stallazione.

2. Assicuratevi chì tutti i cumpunenti ùn vi scurdate di stallà per via di u clima fretu.

HEBEI XINQI PIPELINE EQUIPMENT CO.,LTD


Tempu di pubblicazione: 18-sep-2021