A nostra cumpagnia hè stata invitata à participà à u PAK-CHINA BUSINESS FORUM.

Hebei Xinqi Pipeline Equipment Co., LTD

U 15 di maghju, u tempu di Pechino, a nostra cumpagnia hè stata invitata à participà à u PAK-CHINA BUSINESS FORUM.U tema di a cunferenza hè u trasferimentu industriale è u trasferimentu di tecnulugia: prumove u sviluppu ecunomicu sustinibili.

Cum'è una unità di sviluppu è di crescita inspiratori, a nostra cumpagnia vede u sviluppu cum'è u primu scopu di a cumpagnia.Ùn avemu micca solu sforzu di sviluppà i nostri prudutti, ma ancu di stabilisce cunnessione è scambii cù più clienti di più paesi è regioni.

A riunione hà cuminciatu cù una introduzione dettagliata da u persunale pakistani nantu à a situazione attuale in Pakistan, cumprese l'infrastruttura industriale, u sviluppu agriculu è u statutu di e zoni ecunomiche speciale.

In quantu à a custruzzione di l'infrastruttura industriale, questu hè strettamente ligatu à i prudutti di a nostra cumpagnia.U sviluppu industriale hè inevitabbilmente inseparabile da a migliione cuntinua è l'aghjurnamentu di l'infrastruttura.E sti fundamenti sò ancu inseparabili da ogni piccula cumpunente, cumpresi ma micca limitati à i connettori cum'èflange, i coddi, riduttori, articulazioni flessibili, etc. Quessi sò i prudutti chì a nostra cumpagnia opera, è simu cunfidenti di fà i nostri prudutti bè è raffinati.

W020210310513452826481

A flange hè ancu cunnisciuta cum'è un raccordu di flange o un accessori di flange.Hè un cumpunente chì cunnetta l'arbureti è hè utilizatu per cunnette l'estremità di i tubi.Inoltre, per via di a so eccellente prestazione cumpleta, i flange sò largamente usati in l'ingegneria di basa cum'è l'ingegneria chimica, a custruzzione, l'approvvigionamentu d'acqua, u drenaje, u petroliu, l'industria ligera è pesante, a refrigerazione, a sanità, a fontaneria, a prutezzione di u focu, l'electricità, l'aerospaziale, a custruzione navale. , etc. Questi precisamente sustene u sviluppu di l'infrastruttura.

In i sistemi di pipeline, hè spessu necessariu d'avè alcuni raccordi di pipa chì anu da vultà è cambià a direzzione di u pipeline.À questu tempu, u rolu di i coddi ùn pò esse ignoratu.U coddu hè un raccordu di pipa chì cambia a direzzione di una pipeline, chì culliganu dui tubi cù u stessu diametru nominale o diffirenti per fà un certu angulu di volta di u pipeline, cù una pressione nominale di 1-1.6Mpa.

Codici è curve, cum'è flange, sò ancu largamente utilizati in l'ingegneria basica, cum'è l'ingegneria chimica, a custruzzione, l'approvvigionamentu d'acqua, u drenaje, u petroliu, l'industria ligera è pesante, a refrigerazione, a sanità, l'idraulica, a prutezzione di u focu, l'energia, l'aerospaziale, a custruzione navale, etc.

Cumpagnia di espansione hè ancu chjamata compensatore.Cum'è un elementu di compensazione elastica, hè una struttura flessibile stabilita nantu à a cunchiglia di a nave o a pipeline per cumpensà u stress addiziale causatu da a differenza di temperatura è a vibrazione meccanica.I giunti di dilatazione sò divisi in giunti di dilatazione metalliche è giunti di dilatazione non metallici.A giunta di espansione hà i vantaghji di un funziunamentu affidabile, un bonu rendimentu, una struttura compacta, etc. Hè stata largamente utilizata in i campi di l'ingegneria di basa cum'è l'industria chimica, l'edificazione, l'approvvigionamentu d'acqua, drenaje, petroliu, industria ligera è pisanti, refrigerazione, sanità, acqua. Riscaldamentu, prutezzione di u focu, putenza, etc., è ghjoca un rolu impurtante in a vita di a ghjente.

Per più tippi di prudutti, u nostrupagine di u produttusò accumpagnati da struzzioni dettagliate, chì ponu esse vistu clicchendu.

Dopu à a riunione, tutti i participanti piglianu una foto di gruppu inseme è aspettanu a cooperazione futura di a nostra cumpagnia cù tutti.

Hebei Xinqi Pipeline Equipment Co., LTD - 副本(1)


Tempu di Post: 16-May-2023