Precauzioni per l'usu di flange in acciaio inox

1.A verra di saldatura deve esse mantinuta secca durante l'usu.U titanatu di calcium titanate deve esse seccu à 150'C per 1 ora, è u tippu di l'idrogenu bassu deve esse seccu à 200-250 ℃ per 1 ora (l'asciugatura ùn deve esse ripetuta per parechje volte, altrimenti a pelle hè faciule da fà). crack and peel off) per prevene a pelle di l'asta di saldatura, l'oliu appiccicosu è l'altre terra, per evità di aumentà u cuntenutu di carbone di a saldatura è affettanu a qualità di a saldatura.

2.Durante a saldatura diflange in acciaio inoxraccordi di pipa, i carburi sò precipitati da u riscaldamentu ripetutu, chì riduce a corrosione è e proprietà meccaniche.

3.The hardened flange standard americanu di chrome stainless steel flange pipe fittings dopu a saldatura hè grande è facile à crack.Se u listessu tipu d'elettrodu d'acciaio inossidabile di cromu (G202, G207) hè utilizatu per a saldatura, hè necessariu preriscaldamentu sopra 300 ℃ è trattamentu di rinfrescante lento à circa 700 ℃ dopu a saldatura.Se a saldatura ùn pò esse sottumessa à u trattamentu termale post-saldatura, l'elettrodu di tubu di flange in acciaio inox (A107, A207) deve esse sceltu.

4.For flange in acciaio inox, quantità propiu di elementi di stabilità cum'è Ti, Nb è Mo sò aghjuntu à migliurà a resistenza à a corrosione è a saldabilità.A saldabilità hè megliu cà quella di a flange in acciaio inox cromu.Quandu u listessu tipu di saldatura di flange d'acciaio inossidabile chrome (G302, G307) hè utilizatu, preriscaldamentu sopra 200 ℃ è temperatu intornu à 800 ℃ dopu a saldatura deve esse realizatu.Se a saldatura ùn pò esse trattata termicamente, deve esse sceltu l'elettrodu di tubu di flange in acciaio inox (A107, A207).

5.Flange in acciaio inox I raccordi di tubi è i verri di saldatura di flange di saldatura di testa anu una bona resistenza à a corrosione è a resistenza chimica, è sò largamente usati in a fabricazione di chimichi, fertilizzanti, petrolati è machini.

6.In ordine per prevene currusioni ochju-à-ochju causata da u riscaldamentu di u coperchio flange, u currenti di saldatura ùn deve esse troppu grande, circa 20% menu cà chiddu di l 'elettrodu azzaru di carbone, l 'arcu ùn deve esse troppu longu, è u cooling inter-layer ùn deve esse lentu, è u cordone di saldatura stretta deve esse preferitu.
U flange d'azzaru di carbone hè adupratu in modu speciale, per quessa hè bisognu di caratteristiche liscia, tensile, compressiva, torsionale è altre caratteristiche di i materiali.Pò esse usatu sottu pressione alta senza distorsioni.Perchè l'azzaru di carbone hà pocu bava, a so forza di attritu hè ancu assai chjuca, è pò esse più utilizata in l'equipaggiu.

Inoltre, i flange d'acciaio di carbonu duveranu esse fabbricati in stretta cunfurmità cù i standard di l'industria di a Cina o pertinenti.Ùn aduprate mai materiali micca qualificati per fà.U più ùn si pò taglià anguli nant'à a taglia, sti modi opportunistic vi purtari à i prudutti inferjuri è unqualified, chì pruvucarà fallimentu à tuttu u sistemu francese, ancu causari perdita ecunomica di pruprietà è vittimi è altri accidenti stabile.

Qualchissia chì hà intesu parlà di una flange d'azzaru di carbone sapi chì u so materiale di casting hè assai cumplessu.In quantu à u so materiale, l'azzaru di carbone hè ancu sfarente di qualchi altri acciai, è u so rendimentu hè megliu cà quellu di l'azzaru.Allora una bona flange hè soprattuttu fatta d'azzaru di carbonu, vale à dì, u chjamatu flange d'azzaru di carbone.In più di u carbone, l'azzaru di carbone cuntene generalmente una piccula quantità di silicium, manganese, sulphur, fosforu è altri sustanzi, cusì hà a so particularità in materiale.

U metudu di misurazione di a flangia d'acciaio di carbonu è u travagliu di preparazione prima di a misura serà brevemente introduttu da l'editore.

1.Durante a misurazione, trè persone anu da esse disposti, dui di elli sò misurà, unu hè cuntrollà è riempie a forma.Se ùn ci hè micca una cundizione per aduprà u caliper esternu è u regnu azzaru, u caliper pò esse usatu cum'è strumentu di misurazione.A misurazione hè un travagliu meticuloso è un prerequisite per a stallazione di l'attrezzatura.A misurazione è u registru deve esse preparatu currettamente, è u furmulariu deve esse cumpletu cù cura è chjaramente.In u travagliu di misurazione propiu.Per cooperà cù l'altri, duvemu esse capace di cooperà è aduprà in cunfurmità cù i principii curretti.

2.Secunnu a pusizione di a grande flange prima di a misurazione, u schema di cunnessione è u numeru di u grande flange di l'equipaggiu deve esse disegnatu in prima, in modu chì l'attrezzatura pò esse stallata secondu i metudi è i principii currispundenti, è l'usu normale. pò esse determinatu.

3.Because u diametru esternu di u flange d'azzaru di carbonu pò esse diversu, u pirtusu sbagliatu (centru sfarente) è u gruixu di a guarnizione sò diffirenti, l'attrezzatura trattata ùn deve esse scambiata cù a flange d'acciaio di carbonu laterale, per quessa, misurà a dimensione è quantità di ogni parte hè a chjave.Trattamentu è stallazione Ixtere.

Flange in acciaio carboniusò largamente usati in l'applicazioni di ogni ghjornu, è u cunsumu ùn hè micca lento.Per quessa, u mantenimentu rigulari di flanges azzaru di carbone ci vole à avè règuli currispundenti à mantene a qualità di flanges azzaru di carbonu quantu pussibule è migliurà a vitezza di travagliu.Quì spartemu cun voi a prestazione stabile di i flange in acciaio inox è carboniu è ciò chì mantenimentu deve esse fattu:

1.Quandu u flange d'azzaru di carbonu hè chjusu, ci hè sempre un pocu mediu in u corpu di a valvula, è ancu porta a pressione specifica.Prima di rivisione a flange d'acciaio di carbonu, chjude a valvola d'arrestu davanti à a flange d'acciaio di carbone, apre u flange d'azzaru di carbone per esse rivisione, è liberate cumplettamente a pressione interna di u corpu di a valvula.In casu di flange d'acciaio di carbone elettricu o valvola di sfera pneumatica, l'alimentazione è l'alimentazione d'aria deve esse disconnected in prima.

2.Generalmente, u flange d'azzaru di carbonu di sigillatura suave usa tetrafluoroethylene (PTFE) cum'è u materiale di sigillatura, è a superficia di sigillatura di a valvola di sfera di sigillatura dura hè fatta di superfici metalliche.S'ellu hè necessariu di pulizziari a valvula di sfera di pipa, deve esse cura di prevene a fuga per danni à l'anellu di sigillatura durante u disassemblamentu.

3.Quandu si disassemble u flange di l'azzaru di carbonu, i bulloni è i noccioli nantu à a flange deve esse fissati prima, è dopu tutti i noci deve esse stretti ligeramente è fermamente.Se i noci individuali sò fissati bè prima chì l'altri noci sò fissati, a superficia di a guarnizione serà dannata o crackata per via di una carica irregolare trà e facce di a flange, risultatu in una fuga media da l'unione di testa di flange di valvola.

4.Se a vàlvula hè pulita, u solvente utilizatu ùn deve micca cunflittu cù e parti per esse pulite è ùn deve micca corrode.S'ellu hè una flange d'azzaru di carbone per u gasu, pò esse pulita cù benzina.L'altri parti ponu esse puliti cù l'acqua ricuperata.Durante a pulizia, a polvera residuale, l'oliu è l'altri annessi sò completamente puliti.Se ùn ponu esse puliti cù l'acqua pulita, ponu esse puliti cù l'alcohol è altri agenti di pulizia senza dannu u corpu di a valvula è e parti.Dopu a pulizia, aspettate chì l'agente di pulizia si volatilizza prima di l'assemblea.

5.If ligera perdite si trova à l'imballu durante l'usu, a noce di a barra di a valvula pò esse ligeramente stretta finu à chì a fuga si ferma.Ùn cuntinuà à strincà.

6.Before l'usu, u pipeline è a parte di overflow di u corpu di a valvula deve esse pulita cù l'acqua per prevene i filings di ferru residuale è altri sundries da entre in a cavità interna di u corpu di a valvula.

Inoltre, se u flange d'azzaru di carbone hè postu fora per un bellu pezzu, è ùn ci sò micca misure per avè paura di l'acqua, portarà à a corrosione di certi corpi di valvula è cumpunenti.In questu modu, hè necessariu di pruvà a stabilità di a flangia d'acciaio di carbone durante l'usu.


Tempu di Postu: Feb-07-2023