Chì sapete di PTFE?

Cosa hè PTFE?

Polytetrafluoroethylene (PTFE) hè un tipu di polimeru polimerizatu cù tetrafluoroethylene cum'è monomeru.Havi una excelente resistenza à u caldu è u friddu è pò esse usatu per un bellu pezzu à minus 180 ~ 260 º C. Stu materiale hà e caratteristiche di resistenza à l'acidu, resistenza à l'alkali è resistenza à diversi solventi organici, è hè quasi insoluble in tutti i solventi.À u listessu tempu, u politetrafluoroetilene hà e caratteristiche di resistenza à a temperatura alta, è u so coefficient d'attrito hè estremamente bassu, cusì pò esse usatu per a lubricazione, è diventa ancu un revestimentu ideale per a pulizia faciule di a capa interna di i tubi d'acqua.PTFE si riferisce à l'aghjunzione di un rivestimentu di PTFE in l'arghjentu di gomma EPDM ordinariu, chì hè principalmente biancu.

U rolu di PTFE

U PTFE pò prutege efficacemente i giunti di gomma da l'acidu forte, l'oliu d'alkali forte o l'oliu d'alta temperatura è l'altri media corrosione.

Scopu

  • Hè adupratu in l'industria elettrica è cum'è a capa d'insulazione, materiale resistente à a corrosione è resistente à l'usura per e linee di energia è di signale in aerospaziali, aviazione, elettronica, strumentazione, computer è altre industrii.Pò esse usatu per fà filmi, tubi di tubi, barre, cuscinetti, guarnizioni, valvole, tubi chimichi, raccordi per tubi, rivestimenti di cuntenituri di l'equipaggiu, etc.
  • Hè aduprata in i campi di l'apparecchi elettrici, l'industria chimica, l'aviazione, a machina è altri campi per rimpiazzà i vetri di quartz per l'analisi chimica ultra-pura è u almacenamentu di diversi acidi, alkali è solventi organici in i campi di l'energia atomica, medicina, semiconductor. è altre industrie.Pò esse fattu in parti elettriche d'alta insulazione, fili d'alta frequenza è guaine di cable, utensili chimichi resistenti à a corrosione, tubi d'oliu resistenti à alta temperatura, organi artificiali, etc. Pò esse usatu cum'è additivi per plastica, gomma, rivestimenti, tinta, lubrificanti, grassi, etc.
  • PTFE hè resistente à l'alta temperatura è a corrosione, hà un eccellente insulamentu elettricu, resistenza à l'invechjamentu, bassa assorbimentu d'acqua, è un eccellente rendiment di autolubrificazione.Hè un polveru lubricante universale adattatu per varii media, è pò esse rapidamente revestitu per furmà un film seccu, chì pò esse usatu cum'è sustitutu di grafite, molibdenu è altri lubricanti inorganici.Hè un agente di liberazione adattatu per i polimeri termoplastici è termoindurenti, cù una capacità portante eccellente.Hè largamente utilizatu in l'industria di elastomeri è di gomma è in a prevenzione di a corrosione.
  • Cum'è un riempimentu per a resina epossidica, pò migliurà a resistenza à l'abrasione, a resistenza à u calore è a resistenza à a corrosione di l'adesivo epossidico.
  • Hè principarmenti utilizatu cum'è legante è riempimentu di polvere.

Vantaghji di PTFE

  • Resistenza à a temperatura alta - temperatura operativa finu à 250 ℃
  • Resistenza à a bassa temperatura - bona durezza meccanica;Ancu s'è a temperatura cade à - 196 ℃, l'allungamentu di 5% pò esse mantinutu.
  • Resistenza à a corrosione - per a maiò parte di i sustanzi chimichi è solventi, hè inerte è resistente à l'acidi forti è l'alkali, l'acqua è diversi solventi organici.
  • Resistenza à u clima - hà a megliu vita invechjata di plastica.
  • A lubricazione alta hè u coefficiente di attritu più bassu trà i materiali solidi.
  • Non-aderenza - hè a tensione superficiale minima in materiali solidi è ùn aderisce micca à alcuna sustanza.
  • Non-tossicu - Hà inerzia fisiologica, è ùn hà micca riazzioni avversi dopu l'implantazione à longu andà cum'è vini è organi artificiali.
  • Isulamentu elettricu - pò sustene 1500 V alta tensione.

PTFE


Tempu di post: 10-Jan-2023