Joint di espansione di gomma riduzzione

L'articulazione di gomma flessibile cumuna hè a sola articulazione di gomma di sfera, è uriducendu u joint di espansione di gommahè un joint di gomma speciale sviluppatu nantu à a basa di a palla unica generale

U giuntu di espansione di gomma riduzzione hè cumpostu di dui flange cù diametri diffirenti è un corpu di espansione di gomma à mezu.I flange à i dui estremità ponu esse cunnessi cù i raccordi di pipa di u sistema di pipeline.In casu di espansione termale o spustamentu di u pipeline, u corpu di espansione di gomma pò espansione è cuntratte espansione libera, assorbe u spustamentu è u stress di u pipeline, è mantene a stabilità di u sistema di pipeline.

Cum'è un materiale compensatore di pipa, hè generalmente fattu di gomma.A so funzione principale hè di eliminà u stress è a deformazione causata da l'espansione termale, a vibrazione, u spustamentu è altri motivi in ​​u sistema di pipeline, per riduce a carica di u sistema di pipeline è allargà a vita di serviziu di u pipeline.Inoltre, a forma di riduzzione di l'aghjuntu di espansione di gomma hè a riduzione di l'articulazione di espansione ondulata.I giunti di dilatazione flangiati sò generalmente cumposti da flange in acciaio inox è giunti di gomma in acciaio inox.

In cunfrontu cù l'altri tipi di joint di espansione, a riduzione di l'espansione di gomma hà e seguenti caratteristiche:
1. Si pò cunnette pipi di differente diametri, facennu còmuda à cunnette vi in ​​u sistema di pipeline.
2. Fattu di materiale di gomma, hà una bona resistenza à a corrosione è resistenza à l'usura, è una longa vita di serviziu.
3. Installazione faciule, mantenimentu faciule è impattu minimu in u sistema di pipeline.

Reducing joint flexible di gomma hè largamente utilizatu in u sistema di pipeline in i campi di l'industria chimica, petroleum, power, construction, heating, etc., chì ponu efficacemente riduce a carica di u sistema di pipeline è allargà a vita di serviziu di u pipeline.

I vantaghji di riduzzione di l'aghjuntu di espansione di gomma sopra ordinariugiunto di espansione di gommasi riflette principalmente in i seguenti aspetti:
1. Scopu più largu di applicazione: riduzzione di l'espansione di gomma di gomma pò cunnette i tubi cù diametri diffirenti, è u scopu di l'applicazione hè più largu, mentre chì l'articulazione flexible di gomma ordinaria pò cunnette solu i tubi cù u stessu diametru.
2. Capacità cumpensu più forte: perchè a parti media di u corpu espansione gomma di uriducendu u joint di espansione di gommahè cunicu, pò sustene un stress maiò è hà una capacità di compensazione più forte quandu u sistema di pipeline hè spustatu o deformatu.
3. A pusizione di stallazione più flexible: u diametru di a flange di l'espansione di gomma ordinaria hè uguale à quella di u corpu di espansione, è deve esse installatu à i dui estremità di u pipeline, mentre chì u diametru di flange di riduzzione di l'espansione di gomma hè sfarente da quellu di u corpu di espansione, è pò esse stallatu in ogni pusizioni di u pipeline.
4. Mantenimentu più còmuda: a durata di riduzzione di l'espansione di gomma di gomma pò esse aghjustà sicondu i bisogni di u sistema di pipeline, chì hè più cunvene per a sustituzione è u mantenimentu.

In una parolla, u joint di espansione di gomma riduzzione hà un scopu più largu di applicazione, una capacità di compensazione più forte, una pusizioni di installazione più flexible è un modu di mantenimentu più convenientu cà l'articulazione di espansione di gomma ordinaria, chì ponu megliu risponde à i bisogni di u sistema di pipeline.


Tempu di Post: 11-May-2023