Giunta di Dilatazione di Gomma è Giunta di Dilatazione di Metallu.

Ujoint di espansionehè un connettore chì cumpensà u cambiamentu di taglia causatu da l'espansione termale è a cuntrazione di u friddu in a cunnessione di u tubu.Ci sò dui tippi di giunti di espansione più cumunimenti usati, unu hè un joint di espansione di metallo è l'altru hè un joint di espansione di gomma.

JOINT DI DILATAZIONE IN GOMMA

Articulazione di espansione di gomma hè ancu chjamata joint flexible di gomma, articulazione di gomma flessibile, articulazione di gomma flessibile è ammortizzatore di gomma.Hè cumpostu principarmenti di parti di gomma tubular cumposti da strati di gomma interna è esterna, strati di cordone è perle di filu d'acciaio, chì sò vulcanizzati à alta temperatura è pressione alta è dopu cumminati cù manichi di flange di metallu loose.

Scopu di applicazione: I giunti di espansione di gomma sò soprattuttu adattati per a cunnessione di pompe è valvole, pipelines cù vibrazione grande, è pipelines cù frequenti cambiamenti in u friddu è u calore per via di a so bona prestazione cumpleta.Hè ancu comunmente utilizatu in l'acqua di mare, l'acqua fresca, l'acqua fredda è calda, l'acqua potabile, l'acqua domestica, l'oliu crudu, l'oliu di carburante, l'oliu lubrificante, l'oliu di produttu, l'aria, u gasu, u vapore è i campi di polvere di particella.Hè largamente utilizatu in a prutezzione di u focu, a chimica, a valvula è altri sistemi di pipeline per riduce u terremotu è u rumore è assorbe u spustamentu generatu durante l'operazione di pipeline.

Funzioni di gomma di espansione:
1. Small size, pisu ligeru, bona elasticità, installazione còmuda è mantenimentu.
2. Duranti a stallazione, axial, trasversali, displacement longitudinale è angulu pò accade, chì ùn hè micca custrittu da u pipa di l'utilizatori non centering è flange non parallelism.
3. Quandu u travagliu, u layout pò esse calatu per riduce u rumore, è a capacità d'absorzione di vibrazione hè forte.
4. Cù gomma sintetica spiciali, pò risistiri a temperatura alta, àcitu è ​​alkali, è oliu.Hè una pipeline chimica resistente à a corrosione;Pruduttu ideale.

JOINT D'EXPANSION METALLIQUE

L'articulazione di espansione metallica hè una struttura flessibile stabilita nantu à a cunchiglia di a nave o a pipeline per cumpensà u stress addiziale causatu da a differenza di temperatura è a vibrazione meccanica.Cum'è un elementu di compensazione elastica cù espansione è cuntrazione libera, hè stata largamente utilizata in settori chimichi, metallurgichi, nucleari è altri per via di u so funziunamentu affidabile, bonu rendiment, struttura compacta è altri vantaghji.

 

Caratteristiche di l'unione di espansione di metalli:

Resistenza à alta temperatura, resistenza à alta pressione, compensazione di grande espansione.

Tramindui i giunti di espansione di gomma è i giunti di espansione metalliche appartenenu à i prudutti di l'equipaggiu di pipa.Literalmente, a diffarenza trà i dui materiali pò esse vistu:

U corpu principale di l'articulazione di espansione di gomma hè una sfera cava fatta di gomma, è e duie estremità sò cunnessi da flange;U corpu principale di l'articulazione di espansione metallica hè fatta di prudutti di metalli, è i dui lati sò cunnessi cù flange, fili di viti o groove, flange di looper è altre forme di cunnessione.L'articulazione di espansione di gomma, per via di a so bona elasticità, a tenuta di l'aria, a resistenza à l'usura, a resistenza à a pressione è assai altri vantaghji, pò micca solu cumpensà u spustamentu meccanicu di l'operazione di l'equipaggiu di pipeline, ma ancu i cambiamenti di spostamenti assiali, trasversali è angulari causati da espansione termale. è fattori di cuntrazzioni cum'è l'ambiente, u mediu, etc., è ponu assorbe a vibrazione di l'equipaggiu, riduce a contaminazione di u rumore, facendu grandi cuntributi à a prutezzione di a contaminazione di u rumore ambientale.

L'articulazione di espansione metallica si riferisce in generale à u connettore di tubi metallici.U corpu principale hè cumpostu di pipa ondulata è una strata di maglia di filu d'acciaio inossidabile, o di maglia di filu d'acciaio inox.Hè assai còmuda di utilizà in sistemi di pipeline cumplessi o sistemi di pipeline cù installazione limitata.Hè un pruduttu joint flexible di sistemi di pipeline.


Tempu di post: 19-10-2022