Sei fattori principali di a ruggine di tubi d'acciaio inossidabile

Quandu ci sò spots di ruggine marroni (spots) nantu à a superficia di i tubi d'acciaio inossidabile, a ghjente hè surprised: pensanu chì l'acciaio inossidabile ùn hè micca arrugginitu, è a ruggine ùn hè micca l'acciaio inox.Pò esse un prublema cù a qualità di l'acciaio.In fatti, questu hè una vista sbagliata unilaterale di a mancanza di capiscitura di l'acciaio inox.L'acciaio inossidabile arrughjerà in certi cundizioni

L'acciaio inossidabile hà a capacità di resistà à l'ossidazione atmosferica, vale à dì, a resistenza à a ruggine, è hà ancu a capacità di resiste à a corrosione in u mediu chì cuntene àcidu, alkali è sali, vale à dì a resistenza à a corrosione.Tuttavia, a so resistenza à a corrosione varieghja cù a so cumpusizioni chimica, u statu additivu, e cundizioni di serviziu è u tipu di media ambientale.cum'è

A pipa d'acciaio 304 hà una resistenza à a corrosione assolutamente eccellente in l'atmosfera secca è pulita, ma quandu si move in a zona costiera, prestu arrugginirà in a nebbia di mare chì cuntene assai sali, mentre chì a pipa d'acciaio 316 funziona bè.Dunque, nisun tipu d'acciaio inox pò resiste à a corrosione è a ruggine in ogni ambiente.

A pipa d'acciaio inossidabile hà boni proprietà meccaniche, per quessa hè usata sempre più in diverse industrii.Sapete i sei fattori maiò chì causanu i tubi d'acciaio inox à arruggini?Sè vo vulete sapè, andemu da un ochju cù l'editore.A ruggine di i tubi d'acciaio inox pò esse causatu da i seguenti sei motivi:

1. Responsabilità di l'acciaieri Strip flaking è trachoma pò causà rust.A materia prima micca qualificata pò causà ruggine.

2. Responsabilità di u mulinu di laminazione A striscia d'acciaio annealed diventa nera, è a fuga d'ammonia da u fornu perforatu pruvucarà a ruggine.

3. Duveri di a fabbrica di pipeline A cucitura di saldatura di a fabbrica di pipeline hè ruvida, è a linea nera arrughjerà.

4. Responsabilità di i distributori U venditore ùn hè micca attentu à u mantenimentu di u pipeline durante u trasportu.I prudutti chimichi cuntaminati è corroditi in u pipeline sò mischiati o trasportati in a pioggia, è e duie acqua si filtranu in a film di imballaggio, causendu ruggine.

5. Responsabilità di u processatore Quandu a pianta di trasfurmazioni taglia l'acciaio inossidabile o u ferru in u prucessu di pruduzzione di i prudutti, i filamenti di ferru spruzzanu nantu à a superficia di a pipa d'acciaio, causando ruggine.

6. Rispunsabilità Ambientale L'utilizatori ponu aduprà sustanzi chimichi corrosivi per pulizziari l'acciaio inossidabile in i zoni cù una alta contaminazione (cum'è spiagge, piante chimiche, fabbriche di mattoni, impianti di decapaggio di galvanica, impianti d'acqua, impianti di depurazione d'acqua, etc.).Questu pò causà ruggine.Dunque, un approcciu ragiunate hè di dumandà tecnichi qualificati per approfondisce l'investigazione è a ricerca, dividinu u travagliu ragiunate, è esse rispunsevuli di i so prublemi.

HEBEI XINQI PIPELINE EQUIPMENT CO.,LTD


Tempu di pubblicazione: 18-sep-2021