Flange per saldatura a presa

Flange per saldatura a presasi riferisce à a flange induve l'estremità di u tubu hè inserita in a scala di l'anellu di flange è saldata à l'estremità di u tubu è fora.Ci sò dui tipi: cù u collu è senza u collu.A flange di tubu à u collu hà una bona rigidità, una piccula deformazione di saldatura è una bona prestazione di sigillatura, è pò esse usata in a situazione cù pressione di 1.0 ~ 10.0MPa.

Tipu di superficia di sigillatura: RF, MFM, TG, RJ

Standard di pruduzzione: ANSI B16.5, HG20619-1997, GB/T9117.1-2000-GB/T9117.4-200, HG20597-1997

Scopu di l'applicazione: Caldaia è recipiente à pressione, petroliu, industria chimica, cantiere navale, farmacia, metallurgia, machini, stamping elbow food è altre industrie.

Comu cumunimenti usatu in tubi cù PN ≤ 10.0MPa è DN ≤ 40.

 

Vantaggi di i raccordi di tubi di saldatura di socket

1) Ùn hè micca necessariu di prefabbricate a groove di a pipa.

2) Ùn hè micca necessariu di calibrerà i punti di saldatura, postu chì i raccordi stessi servenu u scopu di calibrazione.

3) I materiali di saldatura ùn penetreranu micca in i buchi di pipa.

4) Pò rimpiazzà i raccordi di tubi filettati, riducendu cusì u risicu di perdite.

5) I filetti di saldatura ùn sò micca adattati per a prova radiugrafica, cusì l'adattamentu è a saldatura curretta sò critichi.I filetti di saldatura sò generalmente inspeccionati da teste di particelle magnetiche è teste di penetranti.

6) U costu di a custruzzione hè di solitu più bassu di quellu di i giunti saldati.U mutivu hè chì l'assemblea di groove è a prefabbricazione di groove ùn sò micca necessariu.

Svantaghji di raccordi di tubi di saldatura di socket

1) I saldatori assicuranu una distanza di espansione di saldatura di 1,6 mm trà u tubu è u spalla di a presa durante a saldatura.

2) L'esistenza di cracke in u gap di saldatura è a saldatura di socket riduce a resistenza à a corrosione o a resistenza à a radiazione di u pipeline.Quandu e particelle solide s'acumulanu in i giunti di saldatura di socket, ponu causà fallimenti per l'operazione è u mantenimentu di a pipeline.In questu casu, i saldature di punta à piena penetrazione sò generalmente necessarie per tutta a pipa.

3) A saldatura di socket ùn hè micca adattata per l'industria alimentaria ultra-alta pressione.A causa di a so penetrazione incompleta, ci sò sovrapposizioni è cracke, chì sò difficiuli di pulizziari è formanu falsi fuga.


Tempu di Postu: 27-Sep-2022