Compensatore corrugato assiale in acciaio inox

U compensatore ondulatu in acciaio inossidabile hè una struttura flexible installata nantu à a cunchiglia di a nave o a pipeline per cumpensà u stress addiziale causatu da a differenza di temperatura è a vibrazione meccanica.

Scopu di applicazione
◆ Serie valve di rame
Valvula di porta, valvola di sfera, valvola di globu, valvula di cuntrollu, valvola galleggiante, filtru è altri prudutti
◆ Serie valve universale
Valvula a porta, valvola a sfera, valvola a farfalla, valvola d'arrestu, valvola di cuntrollu, valvola di sicurezza, valvola di scarico, valvola di fondu di piscina, valvola di riduzzione di pressione, valvola di cuntrollu idraulica, valvola elettrica, valvola pneumatica è altri prudutti
◆ Serie di ammortizzatori
ZD è DFG ammortizzatori di molla composita, ammortizzatori ZTA è ZDG, ammortizzatori YZD, DZD è DZTA, isolatori di vibrazione di molla di smorzamentu di carichi pesanti, i soffietti in acciaio inox sò divisi in parechji tipi: compensatore di soffietto, compensatore di manica, compensatore rotativu, compensatore naturale quadratu. , etc., di quale u cumpensu di soffiu hè più comunmente utilizatu, soprattuttu per assicurà u funziunamentu sicuru di u pipeline, cù e seguenti funzioni:
1. Cumpensà a deformazione termica assiale, trasversale è angulare di u tubu di absorption.
2. A capacità di espansione di u compensatore corrugated hè cunvenutu per a stallazione è u disassemblamentu di a pipa di valve.
3. Assorbe a vibrazione di l'equipaggiu è riduce l'impattu di a vibrazione di l'equipaggiu nantu à u pipeline.
4. Assorbe a deformazione di pipeline causata da u terrimotu è u subsidenza di a terra.

Vantaghji è caratteristiche

1. Reduce u costu di u prugettu
Sicondu l'estimazione di i dipartimenti pertinenti, i tubi d'acciaio insulati in poliuretano ponu generalmente riduce u costu di u prughjettu di circa 25% (aduprendu fibra di vetru cum'è strata protettiva) è 10% (usendu polietilene d'alta densità cum'è strata protettiva).
2. Bassa perdita di calore è risparmiu d'energia
A conductività termale di u poliuretanu hè: λ= 0.013-0.03kcal/m · h · oC, chì hè assai più bassu di l'altri materiali d'insulazione di pipeline cumunimenti usati in u passatu, è l'effettu d'insulazione hè migliuratu da 4 ~ 9 volte.
3. Anticorrosion, bon insulation è longa vita serviziu
Siccomu a strata d'insulazione in schiuma rigida di poliuretano hè strettamente ligata à a pelle esterna di u tubu d'acciaio, pò isolà l'infiltrazione di l'aria è l'acqua è ghjucà un bonu rolu anti-corrosione.À u listessu tempu, i so buchi di scuma sò chjusi, è a so absorption d'acqua hè assai chjuca.


Tempu di post: Jul-25-2022