L'usu è u mantenimentu di a flange in acciaio inox

Inossidabileflangehè una parte impurtante di a funzione di cunnessione di pipa, parechji tipi, u standard hè cumplicatu.A causa di a so forte resistenza à a ruggine è a resistenza à a corrosione, ghjoca un rolu di cunnessione in u pipeline.Per quessa, a caratteristica primaria di flange in acciaio inox hè u metudu di cunnessione è u metudu di sigillatura, u paràmetru di influenza hè a pressione di pipeline.
In generale, u sistema di bassa pressione (PN<2.5MPA) usa saldatura flat opiastra flange in acciaio inox sigillaturasuperficia(RF) sigillu;U sistema di pressione media (2.5-64MPA) adopta flange d'acciaio inox saldatu a testa, RF o sigillu di superficia concave-convex (FM / M);Sistemi d'alta pressione (10.0MPA o sopra) generalmente utilizanu buttsaldatuSigillatura di scanalatura di scala flandata in acciaio inox (RJ).In u sistema d'acciaio inossidabile à bassa pressione, qualchì volta per salvà u costu è u mantenimentu còmuda, sceglierà ancu una flange in acciaio inossidabile o un anellu flange in acciaio inox.

Utilizà è metudi di mantenimentu:
1. L'almacenamiento à longu andà di flange d'acciaio inossidabile, deve esse mantinutu regularmente, spessu apertu à l'esternu di a superficia di produzzione è di trasfurmazioni deve esse mantene pulita, eliminà e macchie, ben guardatu in un locu naturale ventilatu seccu è manetic, stacking pruibitu o outdoor. almacenamiento.Per mantene a flange d'acciaio seccu è a ventilazione naturali, un retenu trasparente pulito è pulitu, in cunfurmità cù u modu di almacenamentu propiu.

2. Prima di a stallazione, assicuratevi di verificà ogni specificazione è dimensione di flange in acciaio inox: s'ellu u diametru di u tubu hè in cunfurmità cù i rigulamenti di l'applicazione, sguassate i difetti causati da u prucessu di trasportu, è caccià e macchie di flange in acciaio inox, fate bè. in preparazione in anticipu prima di a stallazione, tuttu hè prontu.

3. Durante a stallazione, u flange in acciaio inox pò esse stallatu immediatamente nantu à u pipeline secondu u modu di l'interfaccia, è a stallazione pò esse realizatu secondu a pusizione di l'applicazione.In generale, pò esse stallatu nantu à ogni parte di u pipeline, ma deve esse favurèvule à u mantenimentu di l'operazione attuale.Attenti à u flussu di materiale di u flange in acciaio inox deve esse u discu valve longitudinale sottu à a celebrità, è a flange in acciaio inox hè solu installazione horizontale.Flange d'acciaio inossidabile in a stallazione deve esse attentu à a strettezza, per evità perdite, dannu tutte l'operazione normale di u pipeline.

4. Valvula di porta di flange in acciaio inox, valve di stop, appiecazione di valve di stop, solu per u sigillu apertu o pienu, ùn hè micca permessu di aghjustà u flussu tutale, in modu di prevene l'erosione di a superficia, accelerà i danni.A vàlvula d'arrestu è a vàlvula d'arrestu di u filu esterno superiore anu un equipaggiu di sigillatura invertitu, è u manicu hè strettu à a parte superiore per impedisce chì u materiale fussi da u materiale di riempimentu.

Metudu di trattamentu di corrosione di flange in acciaio inox:

1. Pulite cù tela smeriglio è spazzola di filu.
2. Aduprate pala d'acciaio di tungstenu per sguassà grandi spazii di ruggine.
3. Eliminate protrusioni cum'è slag di saldatura è varii burrs cù u schedariu.
4. Sguassate u rughjoni à i cantoni cù un scraper è una spazzola di filu.
5. Pulite cù un rag nettu, o dip in prima di solventi in u tempu.
6. Attenti à u revestimentu di tenacità ùn hà micca fiascatu, pò esse ritenutu.Aduprate un tela smeriglio per rivestire a superficia di u vechju pittura, sabbiate i difetti di u revestimentu in una forma d'ascia, è pittura direttamente dopu a pulizia.


Tempu di Postu: Nov-15-2022