Chì sò i metudi di cunnessione per dismantling joints?

I giunti di trasmissione di forza, cunnisciuti ancu cum'è giunzioni di trasmissione di forza o giunzioni di trasmissione di forza, sò distinti da giunzioni di trasmissione di energia à flange unica, giunzioni di trasmissione di energia a doppia flangia, è di dismantelazione di giunti di trasmissione di energia à doppia flangia, ma i so metudi di cunnessione ùn sò micca cumplettamente listessi.

1. Giunzioni di trasmissione di forza unica flangesò adattati per cunnette un latu à a flange è salda l'altru latu à a pipeline.Durante a stallazione, aghjustate a lunghezza di l'installazione trà e duie estremità di u pruduttu è a pipeline o flange.Dopu chì a stallazione è a saldatura sò finite, stringhje i bulloni di glàndula in diagonale è uniforme per formate unu, cù un certu spustamentu.Per facilità l'installazione è u mantenimentu, l'aghjustamenti seranu fatti secondu e dimensioni in situ.Durante u travagliu, a spinta assiale pò esse trasmessa à tutta a pipeline.

2. U joint trasmissioni putenza doppia flange hè cumpostu di cumpunenti principali cum'è u corpu, anellu sigillatura, glandula, è espansione pipa cortu.Adatta per pipelines cunnessi à flange da i dui lati.Durante a stallazione, aghjustate a lunghezza di l'installazione trà e duie estremità di u pruduttu è a flange.Stretch the gland bolts diagonally and evenly for form a whole with a certain displacement.Quandu cunvene per a stallazione è u mantenimentu, l'aghjustamenti seranu fatti secondu e dimensioni in situ.Durante l'operazione, a spinta anti-assiale pò esse mandata à tutta a pipeline.
Vantaghji: Installazione simplice è còmuda, installazione di valvula cunvene
Caratteristiche: unuflangeè un metudu di saldatura

3. UArticulazione di trasferimentu di forza di doppia flange staccabilehè ccumpusi di giunti di espansione flange loose, flange tubu cortu, viti trasmissioni putenza, è altri cumpunenti.Pò trasmette a pressione è a spinta (forza di piastra cieca) di e parti cunnessi è cumpensà l'errori di stallazione di pipeline, ma ùn pò micca assorbe u spostamentu assiale.Adupratu principalmente per a cunnessione libera di accessori cum'è pompe è valvole.

Inoltre, l'articulazione di trasmissione di putenza pò esse divisa in una unione di trasmissione di putenza à mità di filu è una unione di trasmissione di putenza di filu pienu quandu hè persunalizatu.
U prezzu di a unione di trasmissione di putenza a mità di filu hè relativamente più prezzu, vale à dì, i buchi di flange sò stallati cù fili di posizione limitata per separatamente;
U prezzu di i giunti di trasmissione di filu cumpletu hè più caru, vale à dì, ogni foru di flange hà bulloni.


Tempu di Post: 30-May-2023