Chì sò e similitudini è e diffirenzii trà u coddu di raghju longu è u coddu di raghju cortu?

I coddisò raccordi usati per cambià a direzzione di i tubi in un sistema di piping.L'anguli di u coddu cumuni pò esse divisu in 45 °, 90 ° è 180 °.Inoltre, secondu a situazione attuale, ci saranu altri codici anguli, cum'è 60 °;

Sicondu u materiale di u coddu, pò esse divisu in u coddu d'acciaio inox, u coddu d'acciaio di carbonu, etc.Sicondu u metudu di produzzione, pò esse divisu in u coddu pressatu, u coddu forgiatu, u coddu di spinta, u coddu cast, etc. Tuttavia, postu chì u raghju di u coddu varieghja da longu à cortu, u coddu pò ancu esse divisu in u coddu longu è u raghju cortu. u coddu.A diffarenza trà un coddu di raghju longu è un coddu di raghju cortu.

I coddi di raghju longu sò curdi di raghju relativamente brevi.
U coddu di raghju longu hè un raccordu di coddu più cumunimenti utilizatu cunnessu cù pipa o pipa, chì hè ancu comunmente chjamatu coddu 1.5D.U coddu di raghju curtu hè ancu chjamatu 1D elbow perchè hè più cortu di u coddu di raghju longu.Ci sarà menu curtu curtu raghju currettu chè curtu raghju longu.

A similarità trà u coddu di raghju longu è u coddu di raghju cortu:
U coddu di raghju longu è u coddu di raghju cortu anu parechje similitudini.Per esempiu, quandu sò cunnessi à a pipa, sò usati per cambià a direzzione di a pipa.Inoltre, i so diametri, anguli, materiali, gruixu di u muru è altri fattori ponu ancu esse cunsistenti.

Differenze trà u coddu di raghju longu è u coddu di raghju cortu:
1. Differenti raghju di curvatura: u raghju di curvatura di u coddu di raghju longu hè 1.5D di a pipa, è u raghju cortu hè 1D.D hè ciò chì chjamemu u diametru di u coddu.In a nostra applicazione pratica, a maiò parte di elli sò i codici 1.5D, è i codici 1D sò generalmente usati in i posti induve l'ambiente di stallazione hè relativamente limitatu.
2. Diverse forme: u coddu di raghju longu è u coddu di raghju cortu sò assai diffirenti in forma.U coddu di raghju longu hè ovviamente più longu di u coddu di raghju cortu.Stu metudu pò esse usatu per verificà s'ellu hè u coddu d'acciaio inossidabile o di l'acciaio di carbonu.
3. Prestazione sfarente: In u pipeline cù un grande flussu è una pressione alta, l'usu di radiu longu pò riduce una certa resistenza.Se i requisiti sò più stretti, i coddi più grande di 1.5D ponu esse usatu.

A nostra cumpagnia dà un suggerimentu: i coddi di raghju curtu ùn deve esse sceltu induve i coddi di raghju longu ponu esse usatu.Quandu i coddi di raghju longu ùn ponu micca esse usatu, i coddi di raghju cortu deve esse usatu.U più impurtante, avemu bisognu di piglià decisioni secondu a situazione attuale di u pipeline o pipeline quandu selezziunate i coddi.


Tempu di Postu: Nov-17-2022