Chì ci hè a diffarenza trà a brida forgiata è a brida fusa?

Flange Cast è flange forgiatu sò flange cumuni, ma i dui tipi di flange sò diffirenti in u prezzu.
A flange cast hà una forma è una dimensione precisa, un picculu voluminu di trasfurmazioni è un prezzu bassu, ma hà difetti di casting (cum'è pori, cracke è inclusioni);A struttura interna di u casting hè poviru in streamline;U vantaghju hè chì pò fà una forma più cumplessa, è u costu hè relativamente bassu;
Forgiatuflangegeneralmente anu un cuntenutu di carbone più bassu cà i flange cast è ùn sò micca faciuli à arrugginiri.Forgings hannu una bona streamline, struttura compatta è megghiu proprietà meccanica chè flanges cast;U prucessu di forgiatura improperu porta ancu à grani grossi o irregolari è cracks indurimenti, è u costu di forgiatura hè più altu ch'è quellu di a flange cast.I forgiati ponu resistere à forze di taglio è di trazione più elevate cà i castings.I vantaghji sò chì a struttura interna hè uniforme è ùn ci sò micca difetti dannosi cum'è pori è inclusi in u casting;
A diffarenza trà u flange cast è u flange forgiatu hè basatu annantu à u prucessu di produzzione.Per esempiu, a flange centrifuga hè un tipu di flange cast.A brida centrifuga appartene à u metudu di colata di precisione per pruduce a brida.In cunfrontu cù u casting di sabbia ordinariu, stu tipu di casting hà una struttura assai più fina è una qualità megliu, è ùn hè micca faciule d'avè prublemi cum'è a struttura solta, u pirtusu di l'aria è u tracoma.
Andemu à capisce u prucessu di pruduzzione di flange forgiatu di novu: u prucessu di forgiatura in generale hè custituitu da i seguenti prucessi, vale à dì, selezziunà billetta blanking d'alta qualità, riscaldamentu, furmendu, è rinfriscà dopu à fucina.
U prucessu di forgiatura include forgiatura libera, forgiatura di fustelle è forgiatura di film.Durante a produzzione, diversi metudi di forgiatura seranu scelti secondu a dimensione di a qualità di forgiatura è u batch di produzzione.A forgiatura libera hà una produtividade bassa è una grande indemnità di machining, ma l'uttellu hè simplice è versatile, per quessa, hè largamente utilizatu per a forgiatura di un pezzu unicu è di forgiatura di picculi batch cù forma simplice.L'equipaggiu di forgiatura gratuitu include martellu d'aria, martellu di vapore-aria è pressa idraulica, chì sò rispettivamente adattati per a produzzione di forgiatura chjuca, media è grande.La forgiatura di fustelle ha una alta produttività, un'operazione semplice, ed è facile da realizzare meccanizzazione e automatizzazione.Die forgings hannu altu accuratezza dimensionale, picculu indemnità machining, è più ragiunate a distribuzione struttura di fibra di forgings, chì pò ancu migliurà a vita di serviziu di parti.
1 、 Prucessu di basa di forgiatura libera: durante a forgiatura libera, a forma di a forgiatura hè gradualmente forgiata da certi prucessi di deformazione di basa.I prucessi basi di a forgiatura libera includenu scontri, disegnu, punzonatura, piegatura è taglio.
1. Upsetting hè u prucessu di funziunamentu di forging u blank uriginale longu a direzzione assiale per riduce a so altezza è cresce a so sezione trasversale.Stu prucessu hè spessu usatu per forgiare blanks di ingranaggi è altri forgiati in forma di discu.U scontru hè divisu in sconvolgimentu tutale è sconvolgimentu parziale.
2. U disegnu hè un prucessu di forgiatura chì aumenta a durata di u biancu è riduce a sezione trasversale.Hè di solitu usatu pi pruducia parti di l'arburu, cum'è u spindle di tornu, biela, etc.
3. Punching U prucessu di forgiatura di punching through or through holes on the blank with a punch.
4. U prucessu di forgiatura di piegà u biancu à un certu angulu o forma.
5. Prucessu di forgiatura in quale una parte di u biancu rotate à un certu angulu relative à l'altru.
6. Prucessu di forgiatura di taglio è dividendu u capu di materiale in biancu o tagliu.
2 、 fucina;U nome cumpletu di forgiatura di fustelle hè u mudellu di forgiatura, chì hè furmatu mettendu u blank riscaldatu in u fustu di forgiatura fissatu nantu à l'equipaggiu di forgiatura.
1. Prucessu di basi di fucina di fustellatura: blanking, riscaldamentu, pre-forgiatura, forgiatura finale, punching, trimming, tempering, shot peening.I prucessi cumuni includenu sconvolgimentu, disegnu, curvatura, perforazione è formatura.
2. L'attrezzatura di forgiatura di fustelle cumuni L'attrezzatura di forgiatura di fustelle cumuni include un martellellu di forgiatura, una pressa di forgiatura calda, una macchina di forgiatura piatta, una pressa di attritu, etc.
3 、 taglio flange;Tagliate direttamente u diametru internu è esternu è u grossu di a flange cù una indennità di machining in a piastra media, è poi processà u foru di bullone è a linea d'acqua.U flange cusì pruduciutu hè chjamatu cutting flange.U diametru massimu di tali flange hè limitatu à a larghezza di u pianu mediu.
4 、 Flange Rolled;U prucessu d'utilizà un platu mediu per tagliate strisce è poi rotulà in un circhiu hè chjamatu coiling, chì hè soprattuttu utilizatu per a produzzione di alcune grandi flange.Dopu à u rolling successu, a saldatura deve esse realizatu, è dopu l'appiattimentu deve esse realizatu, è dopu a trasfurmazioni di a linea d'acqua è u foru di bolt deve esse realizatu.
Norme executive di flange cumuni: Flange standard americanuASME B16.5, ASME B16.47


Tempu di Postu: Mar-02-2023