Quandu compra u coddu ciò chì importa bisognu d'attenzione?

Un coddu hè un node chì cunnetta un pipeline.Dopu à passà per stu node, u pipeline hà bisognu di cambià a so direzzione, cusì uu codduci vole à sustene una grande forza d'impattu dopu chì u pipeline hè circulatu è utilizatu.Hè precisamente per quessa chì u coddu deve avè un rendimentu superiore, altrimenti pò causà fuga in u pipeline.

U coddu pò esse u coddu di 45 gradi, u coddu di 90 gradi, u coddu di 180 gradi, u coddu di raghju longu è u coddu di raghju cortu.

Chì sò l'usi di i coddi?

I codici anu un rendimentu cumpletu eccellente è sò largamente usati in l'ingegneria basica, cum'è l'industria ligera è pesante, l'ingegneria chimica, a custruzione, l'idraulica, a prutezzione di u focu, a refrigerazione, u petroliu, l'elettricità, l'igiene, l'approvvigionamentu d'acqua, drenaje, aerospaziale, custruzzione navale, etc.

Allora chì sò e precauzioni quandu si compra i coddi?

1.Firstly, a specificazione è u mudellu di u coddu per esse acquistatu deve esse determinatu, cumpresu u diamitru di u coddu è u standard, a valutazione di pressione, o u gruixu di u muru di u coddu.Solu dopu à a determinazione di sti cuntenuti basi pò esse cunsideratu altri cuntenuti, perchè se questi elementi ùn sò micca determinati à l'installazione di codici, ancu s'ellu u funziunamentu di u coddu sceltu hè bonu, ùn pò micca esse cumpatibile cù l'ingegneria di pipeline.
2.Secondly, hè ancu necessariu di cunsiderà i normi di materiale è di produzzione di u coddu.
3. Hè necessariu di capisce veramente u prezzu di u mercatu apprussimativu di u coddu, per esse chjaramente in mente, è ancu per prevene grandi perdite per l'avidità per i picculi guadagni;
4. Prestate attenzione à u materiale di u coddu, cum'è e diverse materiali di u coddu currispondenu à diverse varietà di adattazione, metudi di fabricazione è metudi di stampa.Per diversi scopi, hè necessariu di utilizà i codici currispondenti di diversi materiali per currispondenu.Materiali cumuni pò esse divisu incodici in acciaio inoxècurde d'acciaio di carbone.A cumpusizioni chimica cuntenuta in i coddi d'acciaio inossidabile impediscenu chì a superficia di u coddu di arrughje è corrosione per un bellu pezzu.U mutivu principalu di a so diffarenza da i coddi d'acciaio di carbone hè a diffarenza di materiale.
5. Quandu selezziunate i coddi di grande diametru, hè ancu necessariu di cunsiderà attentamente u muru grossu di ucoddu di grande diametru.Pigliendu u coddu in a produzzione è u funziunamentu di u gasu naturale cum'è un esempiu, u coddu di u pipeline di raccolta di gas naturale è trasportu hè propensu à un rapidu diluimentu sottu à l'erosione sinergica di a corrosione è l'erosione, chì affetta a sicurità di l'operazione di pipeline.Per quessa, hè necessariu di misurà u gruixu di u muru à u coddu di u pipeline.L'applicazione di a tecnulugia di misurazione di u spessore ultrasonicu in l'ispezione di campionamentu di u spessore di u muru di a parte di u coddu di a rete di pipeline di raccolta di gas naturale è trasportu hè aduprata.


Tempu di post: May-04-2023