316 acciaio inox è 304 flange in acciaio inox o pipa

In l'applicazione pratica di i pipelines di l'equipaggiu, assai prudutti sò fatti di acciaio inox o implicanumateriali in acciaio inox.Ancu s'ellu sò tutti appartene à l'acciaio inossidabile, ci sò sfarenti tippi di acciaio inox, cum'è mudelli 304 è 316.Diversi mudelli anu diverse proprietà fisiche

A diffarenza trà l'acciaio inox 316 è l'acciaio inox 304

1. Cumpusizioni chimica

304 acciaio inox: cuntene 18% cromu è 8% nichel, è ancu una piccula quantità di carbone, manganese è siliciu.

Acciaio inox 316L: cuntene 16% cromu, 10% nickel, è 2% molibdenu, è ancu una piccula quantità di carbonu, manganese è siliciu.

2. Resistenza à a corrosione

304 acciaio inossidabile: Hà una bona resistenza à a corrosione, in particulare per l'atmosfera generale, l'acqua è i media chimichi cù una bona stabilità, ma hè propensu à a corrosione pitting è intergranulare in i media chì cuntenenu ioni di cloruru.

Acciaio inossidabile 316L: Ha una resistenza à a corrosione megliu cà l'acciaio inossidabile 304, soprattuttu per i media chì cuntenenu ioni cloruri, ambienti acidi è alkalini, cù una bona stabilità.

3. Forza è durezza

304 inossidabile: hà una bona forza è durezza, ma ligeramente più bassu di l'acciaio inox 316L.

Acciaio inossidabile 316L: Paragunatu à l'acciaio inossidabile 304, hà più forza è durezza.

4. Prestazione di saldatura

304 inossidabile: hà una bona saldabilità è pò esse usatu per a maiò parte di i metudi di saldatura, ma hè propensu à a corrosione intergranulare in cundizioni d'alta temperatura.

Acciaio inox 316L: Paragunatu à l'acciaio inox 304, hè difficiule di saldarà, ma hà una bona prestazione di saldatura in cundizioni d'alta temperatura è hè menu propensu à a corrosione intergranulare.

5. Variance di prezzu

Comparatu à l'acciaio inossidabile, l'acciaio inossidabile hè più caru, mentre chì in l'acciaio inossidabile, l'acciaio inossidabile 316 hè più caru, soprattuttu per via di i costi di produzzione più altu è a vita di serviziu più longa, cusì u prezzu serà più caru.

6. Scopu di usu

L'acciaio inossidabile 316 hà una gamma più larga di applicazioni cumparatu cù l'acciaio inossidabile 304. Per esempiu, u materiale in acciaio inox 316 pò esse usatu in l'industria alimentaria, cumprese l'equipaggiu medicale, è pò ghjucà un rolu significativu.

A gamma di applicazioni di l'acciaio inox 304

Acciaio inox 304, cum'è un tipu cumuni di azzaru, hè largamente utilizatu in parechji aspetti per via di a so resistenza à a temperatura alta è a resistenza à a corrosione.Allora in certi lochi umidi, a scelta di l'acciaio inossidabile 304 pò assicurà a resistenza à a ruggine à longu andà, postu chì pò esse usata per fà tubi d'acciaio cù una forte resistenza à a corrosione.Questu hè ancu u mutivu perchè parechji tubi d'acciaio inox 304 sò scelti per u trasportu di pipeline.

Trà i prudutti di a nostra cumpagnia, i più cumuni sòflange in acciaio inox, raccordi per tubi in acciaio inox, ètubi in acciaio inox.

 


Tempu di Post: 23-May-2023